Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En jente i klassen jeg liker...

Gjest Preto

Anbefalte innlegg

Hei. :)

Jeg går i 2. klasse på videregående og liker en jente i klassen. Vi har litt kontakt på skolen og over MSN.

Selv er jeg en gutt med ikke så veldig stor selvtillit, er litt sjenert og ikke blant de kuleste i klassen. Jeg har aldri hatt kjæreste, og har ikke så veldig mye greie på jenter og sånt. I det siste har vi hatt litt bedre kontakt synes jeg, for eksempel så hadde vi nynorsk-tentamen på onsdag, og da gav en venninne av (jenta jeg liker) henne et drops til henne, og jenta (jeg kaller henne helene herfra så det ikke blir misforståelser) pekte på meg (som satt rett bak henne) om at jeg og skulle få. jeg tok og sa takk. Litt senere fikk Helene boksen med dropsene, tok et og rekte boksen til meg for at jeg og skulle ta et. jeg tok et og smilte. Jeg vet dette ikke er så veldig uvanlig for dere, men jeg er ikke vant til det.

På msn skrev hun på starten ikke så mye, men nå i det siste har hun spurt hvordan det går, hva jeg skal gjøre i helgen og skrevet "vesle (mitt navn)" og "hehe, din tulling:)". dette er heller ikke noe veldig bra eksempel, men det er også unormalt for meg. når vi ser hverandre på skolen smiler jeg litt ekstra, og hun smiler også mye. jeg er blid hele tiden når hun er der, og gir henne et par komplimenter på msn.

Hvordan får jeg henne til å like meg?

hvordan kan jeg vite om hun liker meg?

hvordan flørter mer med henne?

hvordan får jeg vite om hun bare vil være venner?

hvordan får jeg selvtillit til å be henne med ut?

takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan får jeg henne til å like meg?

Det kommer litt ann på hva hun liker osv, finn ut hva hun interesserer seg for osv :) Om hun liker å se på film, så inviterer henne med ut på kino! Spander en pizza eller noe :) Take the easy and smooth step! Vær hyggelig mot henne! Ta det rolig, Ingenting å stresse med, selv om det kan føles sånn til tider!

hvordan kan jeg vite om hun liker meg?

Det jeg har gjort noen ganger er å sende en melding til jenta og bare skrive sånn "tusen takk for i kveld navnet på jenta! Hadde det hyggelig : ) Jeg vil du skal vite at jeg liker deg veldig godt! : ) Sov godt! : )" Sannsyneligvis får du svar tilbake at hun liker deg veldig godt også! Men ta det rolig!

hvordan flørter mer med henne?

Smil mye til henne! Si litt søte ting, feks om hun har noe fint på seg så kommenter det :) Og hvis hun smiler godt tilbake så kan du jo alltids nærme deg henne litt mer og stryke lett over hånden hennes litt rutinerlig. Vent til du får tegn fra henne, da kan du gå over på litt mer heavy artilleri :) Føl deg åpen men hold deg unna bryster å stash :) Det ødelegger

hvordan får jeg vite om hun bare vil være venner?

Vel det å være venner kan bety mye, som feks at jeg vil være venn med deg så kan vi se hva som skjer litt i fremtiden? :) Det du burde gjøre er rett og slett ta henne med deg til et eller annet sted hvor dere får være i fred å snakke ut med henne om hva du føler! Det kan bli litt kjipt om hun sier at hun bare vil være venn med deg! Men fortvil ikke, forelskelse tar tid :/ Har erfart det nylig selv!

hvordan får jeg selvtillit til å be henne med ut?

Bli litt kjent med henne, tenk på noe koslig rett før du spør henne ut og slapp av! Snakk med deg selv i speilet og si til deg selv at dette takler du. Jeg vet det er vanskelig, men ord er sterke, uansett om de kommer fra deg selv

Håper dette hjalp deg litt kompis! Husk jenter kan være rare til tider! Men når du først får dem på skinnene blir de fryktelig søte

Endret av Evenmann
Lenke til kommentar
Du kan ikke få henne til å like deg viss hun ikke har det i tankene fra starten av...

Og det eeeeer så mange tråder om akuratt dette....let litt da...

Evenmann:Rolig med smilybruken da...det var da voldsomt.

Hehe, har roan litt nå! Redigerte vekk litt smileys ^^

Dog, man kan få henne til å like deg deg bedre!

Endret av Evenmann
Lenke til kommentar
Du kan ikke få henne til å like deg viss hun ikke har det i tankene fra starten av...

Og det eeeeer så mange tråder om akuratt dette....let litt da...

Evenmann:Rolig med smilybruken da...det var da voldsomt.

Hehe, har roan litt nå! Redigerte vekk litt smileys ^^

Dog, man kan få henne til å like deg deg bedre!

Men da blir det nesten som å tvinge noen til å like deg,og da blir det ikke ekte følelser,blir vel mer skremt vekk da enn noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...