SverreOslo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jihaaa! Hva gjør man med oppsparte 10.000,- når en er fast bestemt på å bruke de på pc?! Har nå en P5N-sli Core2 E6600 HyperX 2x1024mb PC6400 2x 8800gts 320mb Oppgradere, selge min nåværende eller BSU sparing? Det helt ultimate hadde nok vært noe med flammer... enten ut bak eller fra siden! De fleste forslag mottas med takk! Hei Hei Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Når du har et såpass bra system som du har per dags dato, vil du nok ikke ha mye igjen for å investere i noe som bare er marginalt bedre. Da kan du heller vente en "generasjon" eller to til etter nyttår når nvidia og intel lanserer noe nytt snacks. Eventuelt så kan du gjøre deg selv en kjempetjeneste for fremtiden og sette sparepengene i BSU Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Med det oppsettet er BSUen soleklar. Lenke til kommentar
SverreOslo Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Joa... Tak over hodet er sikkert fornuftig... pluss at jeg slipper å forklare for kjæresten at jeg har brukt 10.000 på data dubeditter jeg egentelig ikke trenger.. heh.. Men føler hardwares anbefalling til millionær pc, plager meg på sene vinterkvelder. og Februar er lenge å vente på ny generasjon skjermkort fra NVIDIA.. noe som mest sansynlig også blir utsatt men på den andre siden, mer oppsparte penger og dermed muligens en extreme prosessor fra intel! haha.. dette kjører hodet ass! Forslag mottas fortsatt med takk! Hai hai hvit hai! Lenke til kommentar
Ash Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 BSU høres egentlig ganske fornuftig ut i det tilfellet her. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg tror ikke du skal ta millionær-PCen som en anbefaling ;P Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er det noen spesielle spill/programmer du liker som krever at du har bedre hardware-oppsett, eller gjør du det bare for å få større e-peen? Lenke til kommentar
SverreOslo Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Nei.. det som er det rare med det hele... har ingen god grunn til oppgradering.. Derfor dette er så vanskelig Tviler også på at millionærer vil kjøpe seg hardwares millionær anbefaling, av den grunn at de er for opptatte med å seile i caribien og drikke krystal! irriterende det og.. Er vel sånn noen ganger at en trenger 50 andre til å fortelle deg det du allerede vet.. Synd.. hehe Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Nei.. det som er det rare med det hele... har ingen god grunn til oppgradering.. Derfor dette er så vanskelig Nei, det er derfor det er et svært enkelt valg - det hele faller på sin egen urimelighet. Sett pengene på BSU og oppgrader neste gang du har litt penger mellom hendene, kanskje du får tak i noe som smeller bedre mellom februar og mai en gang. Edit: Hadde du hatt GeForce 7xxx eller lavere og en svakere CPU hadde jeg sett poenget, men når du allerede har bortimot high-end utstyr som fortsatt er i salg så ser jeg ikke vitsen Endret 8. desember 2007 av Multiflex Lenke til kommentar
SverreOslo Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Jepp... det klarner for meg nå.. Bsu.. over og ut! Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Troll! Sett penga på bsuen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå