FaderKubik Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hei! jeg va på tur hjem idag med min E-ton tornado... pluttselig stoppa den bare, og den ville ikke starte ijenn!;S Har dere forslag på hva det kan være? Lenke til kommentar
FaderKubik Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg er ikke dumm:P NEI xD Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 dritt et eller annet sted i forgasseren? gjennom bensinen eller lufta. Hvordan stoppet den? lagde den noen lyder? Lenke til kommentar
FaderKubik Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 D virker som at den får sor mye bensin! den får lavere turtall og når jeg gir kass kveler den seg.. så stinker det bensin når jeg prøver ¨starte igjen.. Jeg kjørte på ei langstrekke og så pluttselig daua den bare... dagen etter på starta den igjen, så kjørte jeg en lita stund, men når jeg stoppa igjen sank turtalle og når jeg ga gass kvelte den igjen og ville ikke starte... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) enten for mye bensin eller for lite luft, forholdet blir hvertfall feil. har du skrudd på noe, endra dyser eller skifta luftfilter i det siste? Endret 9. desember 2007 av khaffner Lenke til kommentar
FaderKubik Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Det jeg også tror.. har hatt den hos forhandleren flere ganger nå.. den ahr vært sån siden jeg fikk den... hvis de ikke får fixa det denne gangen skal jeg heve kjøpet! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Har du batteri på den? Lenke til kommentar
FaderKubik Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 ja.. det er tomt nå.. fordi jeg har prøvd å starta den så mye ... Jeg lurer på om at autoshokken styres av batteri kanskje:S Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Atv-en min stopper noen ganger hvis jeg kjører når det er kaldt. Må bare vente litt så starter den igjen. Lenke til kommentar
FaderKubik Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 d får han lite bensin elns Har fått ordna atv'en min nå! De fant skjit i bensinfiltret! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå