thunstad Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg har selv bestillt meg dette hovedkortet, men etter en test på AnandTech slo det meg at hovedkortets porter bak (se bildet) ikke kommer til å passe med portplata i kabinettet mitt. Hvordan kan jeg lettest løse dette? Regner med det ikke følger med hovedkortet? Lenke til kommentar
john_a Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Har du et meget spesielt kabinett?? Hvis det er tilfelle får du kjøpe deg et nytt! Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 med mitt a7v8x fulgte det med bakplate. Men det var heller vanskelig å få den montert Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Har du et meget spesielt kabinett?? Hvis det er tilfelle får du kjøpe deg et nytt! Jeg har ikke så meget spesiellt kabinett, men jeg har hadt et spesielt hovedkort i den. Husker nå at jeg måtte bytte plata for å tilpasse hovedkortet. Får bare håpe at jeg finner den orginale plata Hvis ikke går det ann å få tak i slike plater? KABINETTET Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Ny ’portplate’ følger garanter med hovedkortet ja. Hva montering gjelder er det bare til å trykke den gamle ut med litt makt, og da klikke den nye på plass. Synes ikke dette bøy på nevneverdige problemer men men. Rune. Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Ny ’portplate’ følger garanter med hovedkortet Er det noen med dette hovedkortet som kan bekrefte dette? Ikke for å klage, men ser helst at andre som vil svare her leser TOPIC Lenke til kommentar
Feanor Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Fulgte med plate på mitt ja.... Lekings å montere Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Plata følger med, ja. Den kan være litt vond å klemme på plass, men det går. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Ok...så og si ALLE hovedkort som du kjøper følger det med egen I/O plate( eller bakplate som dere kaller det). Hvis ikke så ta kontakt med din forhandler med en gang og meld fra om mangelen. Lenke til kommentar
adyton Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 hvis ikke plata passer er det jo bare å "tillpasse" den gamle plata med bromaksin og stikksag. Hvis du ikke klarer det er det jo bare å fjerne hele plata. Funker fett uten den plata.. Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Takker for alle svar. Har nå fått bekreftet at det følger med og godt var det. Nå er det bare å si hva faen dere vill på dette TOPIC Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg har også A7N8X Deluxe og kan bekrefte at I/O shield plate følger med hovedkortet Her kan du også få det bekreftet fra Asus. Under "Accessories" står det I/O Shield http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=A7N8X%20Deluxe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå