4588pkdkrikue5c Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hei, Går det ann å nedgradere PSP Slim slik at jeg kan kjøre hombrews? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 sjekk youtube, er noen bra filmer der, men tror du må gjøre batteriet ditt om til et pandora batteri... Er ikke sikker på hvordan du gjør det men, som sagt: Youtube Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Burde kanskje heller bare kjøpe en vanlig PSP altså? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nei, nå kommer jo pspene ut med såpass ny firmware, så tror det ikke spiller noen rolle hvilken du kjøper, må gjøre det der pandora greiene uansett... Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Okei, da får det vel bare være! Men hvilke spill er bra synes dere? Er PSP gjevnt over en morsom sak? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Okei, da får det vel bare være!Men hvilke spill er bra synes dere? Er PSP gjevnt over en morsom sak? Om du har PSP med homebrew muligheter er den konge. Du får gjort så mye med den. Spille SNES spill på den, bruke det som fjernkontroll +++ Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Det har jeg fått med meg Men det er altså vanskelig å modde en slim? Vet at det er enslags butikk her i Sandnes som gjorde det med den gamle, kanskje den nye også? Må jeg ha et digert ekstrabatteri på da, eller har jeg misforstått helt nå? Kan jeg ha 1.5 på slimmen? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det er bare en modifisering av ditt eget batteri, men hvis det er noen som kan gjøre det for deg så er det flott, da er det bare å kjøre på! Tingen er nemlig at du trenger en moddet psp for å modifisere batteriet ditt, så du må nesten ha noen med en moddet psp som kan gjøre det for deg... Lenke til kommentar
dracula Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Okei, da får det vel bare være!Men hvilke spill er bra synes dere? Er PSP gjevnt over en morsom sak? PSP er helt konge. Er du RPG frelst så er konsollen et must, med tanke på alle de godbitene du kan skaffe deg av SNES og PSX RPGs som aldri ble sluppet ut i Europa. Faktisk så har jeg brukt PSPen langt mer enn jeg har brukt min Nintendo DS. Jeg er vel en av de få som er mer fornøyd med PSP enn DS. PS jeg eier alle PSX og SNES rollespillene jeg har spilt på PSP, så det er ikke snakk om å snylte her. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ja det går an å nedgradere pspen eller som man sier downgrader men da må du bruke pandoras battery. Jeg har custom firmware 3.71 m33-2 på min psp. Mvh,fantomena Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Men dette må du bare bruke under selve nedgraderingen, og ikke etterpå? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Du kan bruke det etterpå, men da kan du ikke spille, eller se på filmer osv... Bare å kjøpe et ekstra batteri... Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Bare for å rydde opp i hodet mitt; er det Pandora batteriet jeg ikke kan spille og se film på, eller originale batteriet? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Pandora batterie kan du ikke spille eller se film osv med, det er bare til å nedgradere med, etterpå kan du bruke et vanlig igjen, men da må du seff kjøpe nytt, hvis du ikke vet om noen som har et og kan gjøre det for deg... Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Pandora batterie kan du ikke spille eller se film osv med, det er bare til å nedgradere med, etterpå kan du bruke et vanlig igjen, men da må du seff kjøpe nytt, hvis du ikke vet om noen som har et og kan gjøre det for deg... Går an å stille tilbake batteriet til normal modus igjen.. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Da er det jo bare enda bedre Go for it! Endret 9. desember 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Vet om noen som kan gjøre det. En butikk i Sandnes (bor i Stavanger). Det koster tydeligvis 200,- spenn. Edit: Tusen takk for hjelpen! Endret 9. desember 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Teds Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Vi i SisteStopp.com låner batteriet gratis ut for et depositum. Du må installere det selv, men vi låner ut Pandora batteriet til deg. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Takk, men jeg tror jeg ordner det på Xunlock bare for å være sikker på at alt går bra! Men kan jeg risikere å få en versjon jeg ikke kan modifisere dersom jeg kjøper en helt ny PSP idag? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Men kan jeg risikere å få en versjon jeg ikke kan modifisere dersom jeg kjøper en helt ny PSP idag? Nei, Pandora batteriet tar absolutt Alle FW-versjoner. Så det skulle gå helt flott! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå