ferrgott Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hva må til for at jeg kan f.eks se på en film med to headset koblet til samtidig slik begge får lyd? Enten det er et USB headset og et "vanlig" rett på lydkort/hovedkort eller to av samme sort.. hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Ash Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det enkleste er vel å bruke en splitter slik at du kan koble to sett hodetelefoner til samme utgang. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 En slik kanskje? https://prisguiden.no/product.php?product_id=66127 Lenke til kommentar
ferrgott Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Takk til dere to Regner med jeg kan finne noe sånt på Elkjøp/Clas Ohlson eller lignende! Men siden jeg har USB-headset, så var ikke alt grønne enger:P Jeg vet det går ann å bruke adapter som gjør at man kan bruke vanlige 3,5mm jack headset om til USB, men går det andre veien? USB til 3,5mm jack? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Elkjøp har splittere til 19/29kr Lenke til kommentar
ferrgott Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Elkjøp har splittere til 19/29kr Hvilken type mener du? Slik Butthead600 linket til eller USB omgjort til 3,5mm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå