Mountain Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Heisann, nå har jeg hatt min K610i i snart et år, så nå er det på tide med en ny mobil. Er storfornøyd med abonnementet jeg har nå som heter Djuice Control og skal ha det på min neste telefon og, det er et must. Den nye skal brukes mye til å høre på musikk med, så jeg vurderer en Nokia musikk telefon eller en SE Walkman. Bruksområde: Skal først og fremst brukes til å høre musikk på, sende sms, ringe med, alarm (om morgenen), surfe på nettet, ta litt bilder (kameraet er ikke så viktig) Funksjoner: -Kalender: (Ja/nei)- Liker godt Nokias kalender på S40 mobilene, men det er ikke veldig viktig -EDGE: Ja -Email klient: Ikke så viktig Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Samme det. -Vekt: Ikke så viktig -"Støt/sprut/støv-sikker": Not important. Pris: Jeg har mellom 1 og 700 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): Jepp, Djuice Control. Diverse: -Merke: Nokia, Sony Ericsson eller Samsung. -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: ? -Infrarød port: Ja -Blåtann (Bluetooth): Ja! -Internminne: Ikke viktig -Minnekort?: Selfølgelig -MP3 spiller: Det er et must, liker nokias nye musikktelefoner og SE's walkman telefoner. -Radio: Fint og ha, men må ikke. -UMTS/3G: Samme det. -Triband: Ja -wLAN: Ikke viktig - Mulighet for GPS: Trenger ikke det. - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Må ikke, men positivt om mobilen har støtte for det. -Batterilevetid: Ikke viktig Har sett litt på; Sony Ericsson W880i og Sony Ericsson W660i. Endret 7. desember 2007 av Remains Lenke til kommentar
Fluren Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Du får W660i til 1 kr med controll på Telekiosken akkurat nå hvertfall Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Link? Jeg ser den bare til 899 kroner. Lenke til kommentar
Fluren Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Finnes ikke noe link, tror ikke det ligger på nettbutikken Men gå innom din lokale telekiosken butikk, så skal de ha den til 1,- Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Da så Skal spør Mamma om hun kan stikke innom og se når hun skal på jobb imorgen. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Noen som anbefaler eller har sett mobiler etter mine kriterier? Kom med innspill, på forhånd takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå