larsnl Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Hei har en Ibanez Blazer series (Custom made) som jeg kjøpte for 800 kr. men jeg har et lite problem med den, det er en del som er ødelagt, en bryter (se bilde) lurer egentlig på hva den er til og hvordan jeg kan skaffe en ny en? EDIT: min bryter er brekt Endret 7. desember 2007 av mills_kaviar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 ser ikke brekt ut på bildet der... aner ikke hva den er til vill tipe at den gjør noe med pickupene Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Det er et bilde jeg hat fått av en som ikke har brekt den.. han visste ikke hva det var til, virka ikke som han hadde så veldig peiling Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det er en fasevender. (Phase switch.) En gitarforhandler kan sikkert skaffe en slik, det er nokså standard saker. Hvis ikke får du det på nettet. Geir Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 takk for svar! men hva gjør den med lyden egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå