iNtensimilla Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hei Fikk i dag en Acer Aspire 7520 som jeg brukte eRecovery disk på, og måtte installere drivere på nytt. Skulle installere driver til webcamet, fikk beskjed om å restarte, og da ville den ikke boote. Den står bare stille med sort skjerm. Hva skal jeg gjøre da? Jeg har prøvd å boote fra recovery discen, men det går ikke. Gikk inn i bios, og var noe som het noe som D2D Boot eller noe, som sto beskrevet at var boot fra recovery disk. Dette skulle skje hvis jeg trykket Alt-F10 under POST, men det skjedde ikke noe når jeg gjorde det heller :\ Tips? Jeg vet at jeg kan installere XP og bruke det i steden, men jeg vil bruke Vista, den Vistaen jeg har. Lenke til kommentar
Graf1ga Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Oi! kan nokk ikke si mye om hvordan du skal fikse dette. søk på google etter svar.. Men her er greia... jeg har den samme datan som dei og samme navnet :!: Jeg kan ikke si anna enn det var 9000 rett i dass(nesten)... Datan er treig som juling og den var fullt opp med program fra acer som jeg ikke kan slette orntli uten blabla.. ERROR! noe jeg har erfart er at man skal slå av Vista Aero til vista basic! fordi aeroen slukker strøm på datan. noe jeg merka godt etter jeg forandra den under Tilpass -> Vindusfarge og -utseende -> Åpne egenskaper for klassisk utseende for flere fargealternativer. i tilleg har den begynt og lage en del susing og piplyder. Jeg kan ikke si har lyst til og gjøre annet og mose den i vegen... eneste jeg bruker den til er...chating, internett og diverse. mens planene var spilling/bruke på skolen til arbeid der jeg bruker avanserte tegneprogram jeg har så dypt lyst til og installere xp proffesional... men hvor skal jeg få driver/chipset henne fra... PS! ynnskyld at jeg ikke kunne svare på spørsmålet men håper du finner noe godt i d Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Oi! kan nokk ikke si mye om hvordan du skal fikse dette. søk på google etter svar.. Men her er greia... jeg har den samme datan som dei og samme navnet :!: Jeg kan ikke si anna enn det var 9000 rett i dass(nesten)... Datan er treig som juling og den var fullt opp med program fra acer som jeg ikke kan slette orntli uten blabla.. ERROR! noe jeg har erfart er at man skal slå av Vista Aero til vista basic! fordi aeroen slukker strøm på datan. noe jeg merka godt etter jeg forandra den under Tilpass -> Vindusfarge og -utseende -> Åpne egenskaper for klassisk utseende for flere fargealternativer. i tilleg har den begynt og lage en del susing og piplyder. Jeg kan ikke si har lyst til og gjøre annet og mose den i vegen... eneste jeg bruker den til er...chating, internett og diverse. mens planene var spilling/bruke på skolen til arbeid der jeg bruker avanserte tegneprogram jeg har så dypt lyst til og installere xp proffesional... men hvor skal jeg få driver/chipset henne fra... PS! ynnskyld at jeg ikke kunne svare på spørsmålet men håper du finner noe godt i d Pcen funker helt fint den, ganske dårlig til spilling, men alt annet funker helt fint Forresten, har installert XP, kjører najs! Se her: XP drivere for 7520 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå