Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Strømavtaler og folks uvitenhet

Anbefalte innlegg

En ting er sikkert. Strømmen har vært dyr i vinter. Men noe som irriterer meg, er folks uvitenhet. Jeg kan en del om kraftmarkedet, og hver gang jeg ser en artikkel, hører på nyhetene, eller ser på tv rundt emne, STRØM, blir jeg irritert! Alt man prater om er det som heter Flytende Standard Avtale. Noen nevner Spot, men det blir nesten dysset ned. Så Holmgang på TV2 tidligere i vinter. Der satt det en haug med folk. Noen som var såkalt spesialister på strøm etc. Det satt 1mann i den salen som faktisk visste hva han snakket om.

Noen der ute som kjenner til dette? Er det evt, noen som lurer på noe rundt dette med strøm og avtaler osv. så kom med din komentar evt. spørsmål.

my_life

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok..Si meg hvorfor prisene har steget så i vinter da. :shrug:

Fordi at disse jævla produsentgriskene tappet ned alt de greide i høst til høye priser for så nå tapper de ned (de har mer enn nok) og sier at dem har for lite vann og tar derfor overkill pris for at dem skal tjene penger.

Lenke til kommentar

Bryr meg ikke så mye om strøm prisene jeg. Har en avtale gjennom BOB som gjør at om prisene stiger så er prisen låst på 42 øre pr kw. Når den synker så følger jeg med nedover. Så kan ikke tape på det, bare kose meg med lave strøm priser. Glad jeg fant ut denne avtalen siden det nå koster 98 øre kw. Hør rykte om at den har steget til nesten 1.5 kr også nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...