turak Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) jeg lurte litt på om de kommer til og bli/eksisterer en film som er resident evil 4 (Biohazard 4) ? diger jo disse filmene og så akkurat den nyeste (kansje litt sent? ) jeg har googlet de, men jeg sjekket et par linker ... meste parten var til spill .. Endret 8. desember 2007 av turak Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 http://www.filmweb.no/trailere/article134570.ece Lenke til kommentar
turak Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) http://www.filmweb.no/trailere/article134570.ece Den tredje i rekken av suksessfilmene "Resident Evil" er "Resident Evil: Extinction", igjen basert på de populære videospillseriene, og starter der den siste filmen slutter. De overlevende fra katastrofen i Raccon City gir seg ut på en reise gjennom Nevada-ørkenen i håp om å komme fram til Alaska. Alice (Milla Jovovich) slutter seg til selskapet og deres kamp mot den onde Umbrella Corporation. men takk for forsøket Endret 7. desember 2007 av turak Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ja,den TREDJE...så da tror eg du skal vente en stuuuund på 4eren Lenke til kommentar
turak Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 lurte jo egenetlig på om den ''var på vei'' eller om de er sånn ''kansje, kansje ikke...'' Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det er vel ikke gitt ut noen informasjon om filmens status, men kan så godt som garantere at den kommer. Med den slutten i Extinction så må det komme en 4'er med mindre noen går konkurs eller streiker. Lenke til kommentar
turak Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 ja men storyen i spillet som er ''residen evil 4'' er litt rar .... '' 1998, an outbreak of the T-Virus, created by the international pharmaceutical company Umbrella, devastated the small midwestern town of Raccoon City, turning the population into contagious zombies. After a week of attempting to deal with the situation, the President was forced to use a nuclear weapon to destroy the city. Six years later, Leon S. Kennedy, a former police officer and survivor of the Raccoon City disaster, is part of a government agency under the direct control of the President. The day before hs is supposed to start his first assignment, protecting the President's daughter, Ashley Graham, she is kidnapped, surfacing later in rural Europe. Leon is sent to retrieve her, but what he will discover is a new kind of horror that makes Raccoon City pale in comparison. Written by '' dette er siden jeg leste de på HER har leste denne historien på mange andre sider, men de var mest angående spill ... men denne siden sa ikke at de ville komme en film heller .. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg blir overrasket hvis de faktisk lager en firer. Nå var slutten i den siste og tredje filmen ganske dårlig i mine øyne. Og ser ikke hvordan en fjerde film skal kunne rette opp det. Lenke til kommentar
turak Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg blir overrasket hvis de faktisk lager en firer. Nå var slutten i den siste og tredje filmen ganske dårlig i mine øyne. Og ser ikke hvordan en fjerde film skal kunne rette opp det. såklar, historien nå er jo ikke en gang om same hovedperson ... når er de en eller annen tulling fra USA .. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Faktisk jeg blir overrasket dersom de IKKE forsetter å lage disse. Nå har dessverre USA grusom tindens å melke kuen total tom. Og selv om den er tom så går film lagingen over til TV....bare se på Hellraiser.....uff.... Lenke til kommentar
turak Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 blir kjedelig hvis man aldri får sett flere av denne filmen jeg digger når hun plutselig klikker helt og dreper liksom 1000 zombier alene ^^ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ja, det er tøft Og jeg skvatt faktisk en del ganger når jeg så den på kino. Det er ikke så alt for ofte jeg gjør det. Likte filmen jeg :> Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Milla har uttalt at hun ikke vil spille i flere Resident Evil-filmer, og uten Milla ingen Resident Evil. Slik er det. Lenke til kommentar
turak Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Ja, det er tøft Og jeg skvatt faktisk en del ganger når jeg så den på kino. Det er ikke så alt for ofte jeg gjør det. Likte filmen jeg :> ja, er så sykt når de plutselig kommer en zombie fra ingen sted og biter noe Milla har uttalt at hun ikke vil spille i flere Resident Evil-filmer, og uten Milla ingen Resident Evil. Slik er det. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!!! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 De skrinla RE4 for etter RE2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå