FamP Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg er webmaster for en idrettskrets på fylkesnivå. I den forbindelse skal jeg sette opp en CMS (content management systems)-løsning for websidene. Jeg vurderer sterkt ez Publish, men vil i allefall vente til ver. 3 er helt klar. I mellomtiden lurer jeg på hvilket system HW benytter. Finner ingen kode som avslører dette i kilden. Ser at det i hvertfall ikke er PHPnuke. Jeg er interessert i et system der man kan legge artikler/nyheter på førstesiden med mulighet for å legge inn en illustrasjon/bilde sammen med artikkelen. I PHPnuke har jeg til nå kun sett løsninger der du ikke kan ha egne bilder i artikkelen på førstesiden, men bruke kategorisymbol. Som forum benytter vi phpBB2. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Tror nok de bruker et eget system. Mulig jeg tar feil... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 dreamweaver og FTP, og ingenting mer akkurat nå. Lenke til kommentar
mamort Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg har brukt coranto en god stund nå. Det fungerer uten problemer for meg. Det er nylig blitt open source så du må søke på coranto med google for å finne en nedlastningsside. Det brukes ikke av HW, men et seriøst nettsted som bruker det er http://www.arstechnica.com Lenke til kommentar
chma Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 kan man ikke laget et lite system selv hvis ikke det er en veldig omfattende side? Har selv satt sammen noen små av både egne små veldig enkle asp script og noen mailing lister, ad managment etc. Det er veldig lett å få det til, spesiellt med dreamweaver..... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Har lenge tenkt på tanken, begynte en gang og lage det i asp men har pausa det. skal lage et forum i php/dreamweaver og så eventuelt kaste det inn i et CMS system (portal system) hvis jeg gidder. og får med meg folk til prosjektet. hvis noen er interresert så ta kontakt med meg på mail eller PM :smile: )php portal system( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå