Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 http://beltespenner.com/oscommerce/product...c4a28d6dc2e66e3 noen som har en slik? noen som vet om siden er trygg å bestille fra? aner dere hvordan man kan fjerne den der beltesaken slik at jeg kan henge det lille jærnet på veggen? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) kjøper ikke den henge på veggen greia di. "Denne er ikke reel strørrelse og vil ikkepasse på hånden" + at den er sikkert 1mm tykk min håndlagde i massivt stål passer derimot utmerket i hånden Endret 7. desember 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 kjøper ikke henge på veggen greia mi? herregud mener du at jeg skal flå fingrene mine for å få plass til den? lillesøstern min får ikke en slik på seg. jeg klarte å lese selv at den er veldig liten. det hadde jo vært best med en ekte, men får holde med en slik foreløpig. å nei, jeg er ikke en av disse idiotene som skal vise slikt frem til alle kompisene når vi er på byen, og jeg er ikke dum nok til å slå noen med et ulovlig våpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå