Gå til innhold

minnebruk for htc smarttelefon

magnusfi

Anbefalte innlegg

HEi, har akkurat fått meg en HTC smart telefon HTC620. Jeg får til stadighet melding om at jeg

har for lite minne, til tross for at jeg har satt inn minnekort på 2gig. Hvordan får jeg telefonen

til å gjenkjenne dette og ta i bruk flashminnet.

på forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer nok av at internminnet holder på å gå fullt. Det hjelper ikke å sette i en ekstra minnebrikke for å løse dette. Det du må gjøre, er å flytte over ting fra internminnet til minnekortet (feks. bilder/mp3 osv). Det blir akkurat som å sette inn en ekstra harddisk i PCen fordi du har liten plass på C disken. Man får ikke ekstra plass på C disken, men får en ny disk man kan bruke.

Lenke til kommentar
HEi, har akkurat fått meg en HTC smart telefon HTC620. Jeg får til stadighet melding om at jeg

har for lite minne, til tross for at jeg har satt inn minnekort på 2gig. Hvordan får jeg telefonen

til å gjenkjenne dette og ta i bruk flashminnet.

på forhånd takk.

Når du installerer ting (programmer, spill) vil du vanligvis få valget mellom å installere til internminnet eller minnekort. Mange/de fleste applikasjoner fungerer greit fra minnekort. En annen ting er å bruke taskmanager'n og exite programmer, om du har brukt den lenge uten å faktisk gå ut av programmer, vil til slutt minnet bli fullt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...