Nicolai Grøndahl Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Bruker applikasjonen Mail for e-post, har gjort det i mange år og denne applikasjonen dekker mitt e-postbehov. Men på et tidspunkt mistenker jeg meg for å ubevisst ha gjort en endring. Denne klarer jeg ikke å endre tilbake igjen. Problemer er at nå blir alle e-postene forhåndsvist med en gang jeg klikker på dem. Det hadde vært OK om meldingene ikke ble åpnet før jeg dobbeltklikker på dem. Det må vel være mulig å skru av forhåndsvisning..? Har søkt etter løsninger, men ikke funnet svar. Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hei, helt nederst i Mail vinduet er det en strek/linje, hvis du tar tak i denne og trekker den helt ned, så forsvinner forhånds visning. Hvis du vil ha det tilbake, trekker man den bare opp igjen! Lenke til kommentar
Nicolai Grøndahl Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Hei, helt nederst i Mail vinduet er det en strek/linje, hvis du tar tak i denne og trekker den helt ned, så forsvinner forhånds visning. Hvis du vil ha det tilbake, trekker man den bare opp igjen! Det var nesten for lett. Uansett, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå