xersess Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hei! lurer på litt ka program eg bør bruke til å klokke mitt skjermkort xfx 7900gt. om ikkje klokke, i alle fall få oversikt over tempraturen på kortet osv. har prøvd ntune (som sugde), men skjønte ikkje dritten.. og fekk ikkje til å få kontroll på noke som helst. treng noko enklare og meir oversiktelig. og nei eg har ikkje mykje peiling på klokking.... takker for svar Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Rivatuner.... Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Rivatuner.... takker. skal teste et nå Endret 7. desember 2007 av xersess Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Saken er den at eg trur ikkje skjermkortet fungerer sånn som det skal, så eg lurte på om det kunne ligge nokke i instillingene som det ikkje burde. noke feil her? bilde: Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 "ikke sånn som det skal" er ganske vagt... på hvilken måte er det at det ikek fungerer, og når er det at det skjer? -Stigma Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 hehe. sorry, har lite peiling på sånn klokke greier det eg meinte var, om noke var klokket annerledes enn det burde være. om det er mulig å sei noke ut i fra bilde da? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Denne er nok enklere for deg. http://www.techpowerup.com/atitool/ Virker på nvidia. Lese litt i skjermkort posten mye om oc der. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Denne er nok enklere for deg.http://www.techpowerup.com/atitool/ Virker på nvidia. Lese litt i skjermkort posten mye om oc der. konge! veldig grei å bruke. takker Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) fekk jo heftig mangen artifacts etter å søkt 1 minutt, som eg frytka... tempraturen burde jo vere grei. var 40 når eg starta scaninga. kan det være noke gale med skjermkortet mitt, det var ikkje slik før, så? bare sende heile dritten på reprasjon eller kan eg gjere noke for å få det fiksa? bilde: Endret 7. desember 2007 av xersess Lenke til kommentar
Mapzta Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Coretemp eller Everest kanskje? //edit Glem Coretemp. Endret 7. desember 2007 av Mapzta Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 takker for hjelpen folkens. har det eg trenger no trur eg. opprettet ein tråd på "maskinen fungerer ikke forumet" for å få hjelp til artifact-bug greiene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå