DNA Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hva er vitsen med denne bumpen? lol... Lenke til kommentar
Jordbaerdrops Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hva med å dra til psykolog da? Da kan du jo få oppklart endel med hvorfor du kanskje er som du er, og hva som kan gjøres for å bygge opp et nytt "jeg". Som du sier så er det vanskelig for det å snakke med andre mennesker, men da vil jeg foreslå en psykolog som kanskje kan hjelpe deg med små trinnene og forandringene.. ? Lenke til kommentar
Gjest 41årig Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Du virker som du har kommet langt, og er rett før du lykkes. Du våger å prate med jenter. Det tar lang tid å få det motet / holdningen. Du trenger bare 1 som liker deg. Det skjer plutselig, bare du ikke gjemmer deg vekk. (som du ikke synes å gjøre). Kanskje det skjer til helgen, kanskje det tar et år, men det skjer. Jeg var mye eldre en deg, og slet mange flere år en deg, og enda mer frustrert, upopulær, kjedelig å prate med og dessidert lei av alt, før jeg kom der du er med motet ditt. Plutselig var 3 lengre gode forhold, jeg vet knapt hva som skjedde. Første forhold varte 3-4mnd, og gikk ikke så bra som de andre for jeg var for "desperat", og det er fy fy, men det vet du. Siste sa jeg tilfeldigvis hei og smilte pent til ei jente på vei til byen, hun ble litt paff. Venninen kunne ikke fatte hva hun så i meg på det tidspunktet (ikke før senere), for jeg hadde kjedelig bondevik stil på håret, og utvaskede klær for jeg hadde gitt opp, og gikk ut for å ta ett par øl. Vi var sammen 1 år og hadde det veldig bra. Det er slutt, og jeg frykter å gå ut på byen igjen, men vet at det vil gå bra... Jenter som driver med veldedighets organisasjoner, er de bra, snille, hyggelige jentene som ikke liker å gå ut, og om de gjør så er de veldig omgjengelige, men i forsvars possisjon på byen. Så det tipset tror jeg er genialt. Stelt hår som er "Rufsete" er populært. (Merk deg at alle populære gutta har håret opp og "rufset".) Klær (butikk damen). Hjelper veldig på første inntrykket (Ref. venninen som ikke så hva siste kjærete så i meg før kjæresten rettet opp klærne og stilen min). Husk at det er normalt at jenter avviser gutter på byen, det er så mange "kjekkaser" (les drittsekker) som prøver seg at de må for å forsvare seg, det har ikke med deg å gjøre, de har ikke blitt kjent med deg. Det å slite mer en andre med å få til ting som matte og ny jobb er også normalt og har egenting mindre med intelligens en med hvordan hjernen fungerer, og mental trening å gjøre. Som eksempel, er du helt oppdatert, og godt trent på dagens matte oppgaver, så er de neste oppgavene kjempe lette. Ligger du litt etter blir det kjempe vanskelig med nye oppgaver. Det kan da virke som du har en umulig oppgave, og sliter 50 ganger mer an andre, men det er normalt, du ligger ikke så langt bak som du tror. Om du tok 1/2 år, og noen tok 2-3mnd på å bli flink på jobben, så er du ikke langt unna de andre, det er bare slik menneske hjernen er bygget opp, de lå litt forran, og hjernen er dermed trent til å raskere lære noe nytt. Du er nå like flink som de. Alle tipsene du har fått av de andre har vært veldig gode, og jeg synes du gjør det bra med det motet du har vist, jeg er optimist på dine vegne. Sunn kost er vanskelig, men kreftforeningens anbefalte fordeling på tallerkenen 1/2 salat, 1/4 pasta/potet, 1/4 kjøtt/fisk. Virker sunt, og ikke så vanskelig retningslinje. Vitamin, Omega-3, eller søvn mangel kan alle gjøre hverdagen tung, og gjøre det vanskelig å lære noe nytt / henge med, huske det du skal gjøre. Slett ikke sikkert det hjelper, men kanskje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Og husk at hvis livet er vanskelig kan man alltids Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 EY! I got a fucking idea! Hva med å slutte å nekropule gamle tråder ha? Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_* Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hei. Vet du hva jeg tror ? Jeg tror faktisk at selvtillit er tingen selvom du ikke tror helt på det, men det jeg tenker er at du klager over en del ting at du for eksempel ikke er så veldig tynn og ikke har utseende helt med deg. Men hva med å trene litt? Det er faktisk veldig veldig bra for din egen selvtillit. Litt bevegelse av kroppen hjelper til med utrstrålingen synes nå jeg. Mitt tips er begynn å tren, kjøp noen nye klær når du er kommet bedre i form så kjenner du deg bedre og det kommer til å synes tro meg. det kan jo til og med hende at du møter noen på treningsstudioet eller hvor du velger å trene, hvem vet? Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg skjønner situvasjonen din totalt... Har slitt med dårlig selvtillit og sosiale ting nesten hele livet. Først nå begynner det å fleske seg. Jeg har Asberger syndrom. Vilket innebærer at ingen sosiale ting er automatiske for meg (kroppspråk og denslags spesielt) har måttet lære meg å lese meg å lese mennesker. Må alltid tenke mye når jeg snakker med folk og samtidig analysere kroppspråket deres. Har sikkert lest hundrevis av psykologibøker, så det er ikke lett å lære seg dette. Men vis du lærer deg dette på den vitenskapelige måten har det definivt sine fordeler. Jeg har nå blitt så god at jeg kan lese hvem som helst (jeg ser når folk juger alltid!). Jeg er også blitt en mester til å manipulere folk og det er det dating handler om, ha ingen illusjoner... Har du dårlig selvtillit trenger du ikke å vise det. vis du ikke er verden peneste fyr er det bare å få jenta du er innterisert i ned på ditt nivå innsinuer at jente ikke er verdens peneste ikke si det direkte men veldig inndirekte. Vis det første du gjør er å gi jenta et komplimant vil du indikere at du er mindre attraktiv enn henne og da vil hun avfeie deg... Det beste våpenet tilgjengelig er Social enginering vis du ikke er innteresant nok lyv fram enn person som er det og spill den personen. Jeg er kansje for desillusjonert til å gi gode råd , men det er sånn jeg skaffer meg fitte. Men jeg HATER jentene for at de tvinger meg til denslags triks for å komme i buksene på dem i steden for å bare være meg selv... Men sånn er livet Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 hoved problemet her er vel ikke at jenter ikke liker deg, men det høres ut som om du ikke liker deg selv. og hvordan kan andre like deg, når du selv ikke gjør det. Hadde jeg vært i din situasjon, så ville jeg gjort tiltak og lagt opp en plan. Slutt å tenk på jenter og forhold, og heller tenk på hva du selv kan gjøre for at du selv skal like deg selv. start med å tren..ta spinningtimer dersom du mener du trenger å gå ned i vekt, invester i gode hudkremer, spis frukt og grønt og sunne måltider. Der ER faktisk ting du kan gjøre selv. Prøv å følg med hva som skjer, les nyheter, magaziner, se discovery..skaff deg kunnskap, erfaringer og lærdom, slik at du har noe å snakke med andre om, og ikke går tom for ord. Vis du tror byen, er stedet du finnerdeg en dame du skal leve resten av livet med så må du nok tenke litt lengre en det. prøv å omgås andre steder.. det kan være jobben, skolen..hobbyer..venner av venner osv osv. poenget mitt er bare, det ER faktisk ting du kan gjøre selv. og det viktigste..ingen vil like deg, dersom du ikke liker deg selv. så det må du jobbe med. mvh meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå