Gjest Sjokoladeboks Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hei hei. Etter 2 år mer nokså intensiv data spilling har jeg merket av synet er blitt litt dårligere. Synet er helt "ok" men vet at flere venner ser vesentlig bedre. Hvorfor synet er blitt dårligere vet jeg ikke helt. Men per i dag går det greit som sagt, ser feks hva som står på tavlen fra bakerts i klasse rommet. Prøvde også noen briller i dag som ikke tilhørte meg, mer eller mindre for morro skyld, og da merket jeg et litt klarere syn. Det jeg lurer på er om det er noen måte å bedre synet på. Feks bruk av dråper, medisin, slutte å sitte med PC-en osv? tanken på at jeg kan ha ødelagt noe for livet er skremmende. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Slultt å sitt forran PC-en er ingen dum ide. Ellers hvil øynene dine når du sitter å konsentrer deg om noe nært. Se ut av vinduet et par minutter mens du fokuserer på noe langt borte. Og bruk penger på synet ditt, kjøp briller/linser! Lenke til kommentar
Gjest ccxxz Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det er ikke dokumentert at synet svekkes ved dataspilling eller tv titting. Synet har en tendens til å endre seg i alderen 8-20år. For så å stabilisere seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå