Dott^ Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Har bestillt LG KU990 og gleder meg sykt. Er musikkspilleren så forbaska dårlig som de skal ha det til? Har iPod, men bruker musikkspilleren på moben av og til. BTW: Den nye LG mobilen var stygg, men hadde temmelig pene specs da Lenke til kommentar
morrami Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 skal såååå kjøpe denne her ass Lenke til kommentar
runeae Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvilke språk grensesnitt er tilgjengelig på KU990? Lenke til kommentar
Hel Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 ku990 sitt kamera er svært bra for en mobiltelefon. Nå finnes det en del bedre alternativer og et kompaktkamera vil selvsagt også ta bedre bilder. Spørsmålet er hvor bra du trenger det. Selv har jeg en LG kf750 som har omtrent samme bilde/video kapasiteter som ku990. Jeg tar langt mer bilder med telefonen enn med kameraet mitt og er fornøyd med kvaliteten. Mobilen kan aldri konkurrere på kvalitet med kameraet, men det er bra nok for hverdagsminner og mobilen er i motsetning til kameraet alltid med meg. ku990 sin videokvalitet er også verd å nevne. Slowmotion, fastmotion og normal VGA 30 fps. Her mener jeg at telefonen leverer god nok kvalitet og at et dedikert videokamera for de aller fleste er unødvendig. Det er kjempepraktisk å alltid kunne ta opp video av det man ser, og med 2 GB kort så kan man lagre mye før man må overføre. Lenke til kommentar
BalleClorine Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Dette er etter min mening folkens ett stilig digitalkamera med touchskjerm. KU990 er en stor skuffelse fra begynnelse til slutt og burde aldri blitt anbefalt av Amobil etter min mening. Kjøpte en KU990 i November 2008. Nå har vi kommet til Juni 2009. I løpet av denne tiden har jeg vært beæret av å kunne bruke KU990 i "nesten" fire måneder, resten av tiden har telefonen vært på verksted eller i postgang. Jeg har nå sendt tilbake min andre viewty til forhandler og har vært så heldig og få bytte den mot en SE W715 istedet. Tror jeg blir mer fornøyd med den. HUSK: Før du løper hen og kjøper en KU990 bør du vurdere å kjøpe deg den billigste telefonen du kan finne uten abb. og deretter kjøpe deg et digitalkamera til ca. 2000 spenn og du blir garantert mer fornøyd. Og sist, men ikke minst: Det skulle forundre meg kjempestort hvis det er flere som føler på samme måte. STYR UNNA. Har bestillt LG KU990 og gleder meg sykt. Er musikkspilleren så forbaska dårlig som de skal ha det til? Har iPod, men bruker musikkspilleren på moben av og til. BTW: Den nye LG mobilen var stygg, men hadde temmelig pene specs da Hele telefonen synes jeg suger kraftig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg