magh Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 - Umulig å overføre filer via Windows, er tvunget til å bruke LGs programvare. Nå roter du her. Du kan sette telefonen til USB Mass Storage, og da vil du kunne overføre filer som om det var en ny HDD på PCen. EDIT: Vel og merke ikke telefonminnet, men SD-kortet. Det høres bra ut... Antar jeg bare er for vant med produsenter av typen Nokia og Sony Ericsson, som faktisk har plassert USB Mass Storage slik at man intuitivt finner det. Det slo meg faktisk aldri at man må angi dette i meny FØR man kobler til PC, i stedet for å bli spurt om man ønsker telefon- eller masselagringsmodus idét man kobler til PC. Kan man se på filmer på den? støtter den .avi osv? Hvis jeg legger inn en film i .avi-format (DivX), får jeg "Støttes ikke" ved forsøk på avspilling. Bruker jeg samme codec, men lar filen ha .divx som extension i stedet for .avi, funker det helt fint. Lenke til kommentar
Dafazl Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) sweet sweet. Støtter den bare 2gig MicroSd kort? Har noen prøvd med 4gig, 6gig evt 8gig? Endret 11. desember 2007 av Dafazl Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Den støtter 8GB, som det står lengre opp i tråden. Men den viser at du kun har 2GB ledig. Noe med at den ikke "viser" mer enn 2GB, men den minker om du har mindre en 2GB ledig.. Var det vanskelig forklart? hahah jeg er ikke så god på å forklare.. Lenke til kommentar
Dafazl Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) jepp. Skjønte det. Nice!. vel, får den i morgen. Skal kjøpe 8gig med engang Endret 11. desember 2007 av Dafazl Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Jeg har faktisk bestilt med 8GB minnekort, den er ved omlastningsterminalen nå.. Bor i oslo.. Når får jeg denne varen tror dere? Endret 11. desember 2007 av a_man Lenke til kommentar
Dafazl Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 i morgen tipper jeg. Kan du gi link til kortet du bestilte? Lenke til kommentar
enterhaa Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hvorfor er terningkastet på telefonen satt ned til 4? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Jeg bestilte samtidig som jeg bestilte telefon fra elprice.no, men det ser ut til at det tar en god del tid før den kommer til norske nettbutikker ja. trist men sant! uansett, her er linken min ihvertfall: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=29991 Også er terningkastet satt ned til 4. Hva er det for noe tull... kan man stole på de som skriver anmeldelsene her eller?!... makan. Endret 11. desember 2007 av TheMoonMan Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Heisann, Dette skyldes at en ny telefon (N82) har kommet så godt ut at andre telefoner kan ha falt ned. Men i KU990s tilfelle skal karakteren være fem, så den oppjusteres. Takk for tipset Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg bestilte på elprice.no jeg også.. Hmm, de sa ingenting om at de ikke skulle sende minnekortet?! Har denne vært på lager tidligere? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg bestilte på elprice.no jeg også.. Hmm, de sa ingenting om at de ikke skulle sende minnekortet?! Har denne vært på lager tidligere? Jeg fikk med på kviteringen min når jeg fikk telefonen at "minnekortet blir ettersendt" eller noe. Har aldri sett at den har vært lagervare der før. Micro SD 8gb er et relativt nytt kort også, så har på følelsen at vi må smøre oss inn med olje, eller tålmodighet, i vente på denne også Lenke til kommentar
hayq Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg bestilte samtidig som jeg bestilte telefon fra elprice.no, men det ser ut til at det tar en god del tid før den kommer til norske nettbutikker ja. trist men sant! uansett, her er linken min ihvertfall: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=29991 Også er terningkastet satt ned til 4. Hva er det for noe tull... kan man stole på de som skriver anmeldelsene her eller?!... makan. Jeg har angret at jeg kjøpte min så har den til salg hvis noen av dere her ikka kan vente til nettbutikkene få dem på lager. Den er satt til salg på qxl (sjekk den ut der eller send en mail) Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg bestilte samtidig som jeg bestilte telefon fra elprice.no, men det ser ut til at det tar en god del tid før den kommer til norske nettbutikker ja. trist men sant! uansett, her er linken min ihvertfall: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=29991 Også er terningkastet satt ned til 4. Hva er det for noe tull... kan man stole på de som skriver anmeldelsene her eller?!... makan. Jeg har angret at jeg kjøpte min så har den til salg hvis noen av dere her ikka kan vente til nettbutikkene få dem på lager. Den er satt til salg på qxl (sjekk den ut der eller send en mail) Hehe, mobilen har jeg hatt i 1 uke nå. Det er minnekortet min tekst der var myntet på.. Lenke til kommentar
Mrks Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Flott test har selv mobilen,og er veldig godt fornøyd med den. noen som vet hvor jeg kan få kjøpt TV-ut kabelen? Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tror ikke TV-ut kabelen er å få kjøpt i Norge ennå. Synd det, men tror kanskje du kan kjøpe den på eBay. Lenke til kommentar
Mrks Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Tror ikke TV-ut kabelen er å få kjøpt i Norge ennå. Synd det, men tror kanskje du kan kjøpe den på eBay. Ok,takk for svar Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Leter etter ny mobil for tiden og er også veldig interresert i et eget kamera. Da virket denne mobilen som det perfekte valg (sitter med en gammel Siemens MC60 lol :!:) Hvordan er det med skjerm og filmfremvisning? Støtter det noe DivX eller WVM formater for video playback? Skjermen er jo stor og kunne egnet seg for dette! EDIT: Ser jo at denne omtalen var gjort for en stund siden, men kameramobilen er vel fremdeles et godt valg for pengene? Koster tross alt kun 1190kr på komplett.no! Eller er det noen andre nyere modeller i samme prisklasse som er bedre for meg? Endret 20. august 2008 av Core2Dude Lenke til kommentar
hanaleks Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Har tenkt å kjøpe LG KU990, men klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal kjøpe svart eller sølv. Noen som kan hjelpe? Vet det er smak og behag, men kan jo være fordeler med den ene eller andre fargen. Fettmerker f.eks? Lenke til kommentar
aalingen Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Leter etter ny mobil for tiden og er også veldig interresert i et eget kamera. Da virket denne mobilen som det perfekte valg (sitter med en gammel Siemens MC60 lol :!:) Hvordan er det med skjerm og filmfremvisning? Støtter det noe DivX eller WVM formater for video playback? Skjermen er jo stor og kunne egnet seg for dette! EDIT: Ser jo at denne omtalen var gjort for en stund siden, men kameramobilen er vel fremdeles et godt valg for pengene? Koster tross alt kun 1190kr på komplett.no! Eller er det noen andre nyere modeller i samme prisklasse som er bedre for meg? Skal du ha en bra kamera/multimedia-mobil ville jeg nok ventet på LG Kc910 "Renoir", etterfølgeren til LG ku990 "Viewty" som kommer i starten av oktober. Her er litt info. http://www.dialaphone.co.uk/blog/?p=2155 http://www.amobil.no/artikler/nytt_raaskinn_fra_lg/55145 Blir nok min neste mobil. Endret 8. september 2008 av aalingen Lenke til kommentar
Ewillis Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Skal skaffe meg denne mobilen om noen dager, og da gjør det ikke noe at den scoorer så bra på testen ! Dette blir min første mobil med trykkskjerm, så gleder meg vilt til det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg