Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenta vil finne ut av følelsene sine!?

Gjest Guest_Påsan_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Påsan_*

Halla, jeg er en kar på 17 år som ikke er alt for erfaren med forhold osv.

Jeg har akkurat møtt ei jente, vi har holdt på litt og jeg er ganske forelska i jenta, men så en kveld når jeg har dratt hjem fra henne får jeg en melding om at hun vil møte meg. Så jeg stikker og møter henne, og der starter det kjipe, hun sier at dette gikk litt for fort og at hun ikke visste helt hva hun følte. Så hun vil at vi skal være venner å stuff, men at vi skal se hva som skjer i fremtiden. Mage følelsen min sier at dette ikke kommer til å gå slik jeg ønsker det :/ Så jeg lurer på hva dere har for tips!?

Hjelp...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_påsan_*
Bare la henne få all den tiden hun trenger.

Viss du presser henne da kan det gå galt...

Viss hun finner ut at hun vil være med deg så supert..og venner er ikke så ille,da får du lære henne

mer å kjenne og hun deg...

Joda, venner er flott, men fra mitt ståsted så er det ingenting som slår det å være sammen med den utrolige jenta, er helt sykt forelska (en fæl følelse har jeg merket, i det siste) Men er jo kanskje greit å bli gode venner først for så og se om det kan bygge seg opp til noe videre litt senere? Men allikevel, regner med at mange har kjent den følelsen! Av å ha vondt i magen konstant fordi ikke ting går som man ønsker.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_påsan_*
Joda,eg vet akuratt hva du mener.

Har hatt den følelsen mange ganger...men det kommer nok til å ordne seg,og venner eg en VELDIG bra start.

Og btw, synes du det er et desperat tilltak å skrive sånn 5-6 meldinger om dagen til jenta? Har ikke peil på hvor tolleranse grensa til jenter går når det gjelder sms å sånt :p Men hadde vært meg som måtte svare på alle de meldingene vet jeg at hodet mitt hadde gått i spinn, så kanskje jeg burde roe ned litt på den skrivinga?

Lenke til kommentar

Det krever litt å kontrolere seg selv til det punktet hvor du fremstår som en venn og ikke noe mer, når du først har blitt forelsket.. Og dine følelser for henne kommer mest sansynlig til å vare litt lengre hvis du skal fortsette et vennskap med henne. Men så har du jo alltid muligheten for at hun over tid tiltrekkes av deg også.. Artige greier du har begitt deg ut på. ;)

Lenke til kommentar
Det krever litt å kontrolere seg selv til det punktet hvor du fremstår som en venn og ikke noe mer, når du først har blitt forelsket.. Og dine følelser for henne kommer mest sansynlig til å vare litt lengre hvis du skal fortsette et vennskap med henne. Men så har du jo alltid muligheten for at hun over tid tiltrekkes av deg også.. Artige greier du har begitt deg ut på. ;)

Hvis du definerer "artig" som; vondt i magen, forvirring, fæle følelser, depping og irritasjon så kan du jo si det sånn :p Hvis man klæsjer sammen alt det her får man mest sannsynelig "kjærlighets sorg(?)"

men,men. "Time will show" :) Så det jeg har lært av dere i dag er at jeg ikke kan gjøre så mye annet enn å, opptre normalt, være hyggelig, fokusere på jenta (ikke for mye) og håpe på det beste? :)

Synd det ikke finnes en knapp hvor det står "bli forelska i meg".

Lenke til kommentar
Og btw, synes du det er et desperat tilltak å skrive sånn 5-6 meldinger om dagen til jenta? Har ikke peil på hvor tolleranse grensa til jenter går når det gjelder sms å sånt :p Men hadde vært meg som måtte svare på alle de meldingene vet jeg at hodet mitt hadde gått i spinn, så kanskje jeg burde roe ned litt på den skrivinga?

Når jeg skriver så mange til kjæresten, sett bort fra når det er en "samtale", så føler jeg meg påtrengende, så du bør vel roe ned.

Etter mitt syn: Once your in the friendzone, it probably wont happen. Sorry for å bringe hardbarka facts.

Så ting som er etter ditt syn er hardbarka fakta? :p Det med at når man først er venner så forblir man venner er bare en myte. Det er ikke noe problem å bygge et forhold ut av et vennskap. Det eneste er at man selvfølgelig er redd for at det ikke er gjensidig og om en skal våge å prøve seg på noe mer.

Lenke til kommentar

Når jeg skriver så mange til kjæresten, sett bort fra når det er en "samtale", så føler jeg meg påtrengende, så du bør vel roe ned.

Etter mitt syn: Once your in the friendzone, it probably wont happen. Sorry for å bringe hardbarka facts.

Så ting som er etter ditt syn er hardbarka fakta? :p Det med at når man først er venner så forblir man venner er bare en myte. Det er ikke noe problem å bygge et forhold ut av et vennskap. Det eneste er at man selvfølgelig er redd for at det ikke er gjensidig og om en skal våge å prøve seg på noe mer.

Ikke noe problem å bygge et forhold ut av et vennskap? vil da si at det er en stor sjangse for at en av dem sier: "Du jeg er utrolig glad i deg altså, men jeg tror vi passer best som venner ol." Det er i alle fall en god dumping-grunn, begge kan tro på da hehe.

Jeg sier ikke at det aldri skjer, jeg mener bare at man ikke så ofte man hører "Vi var venner utrolig lenge, men så plutselig en dag ble vi sammen"

Ofte er det gnister ute & går ved første møte, samtale, blikkkontakt.

En annen ting, hvis to gode venner blir sammen, den ene roter det til = uvenner. Ikke gøy hvis begge har samme vennekrets. sladder i ettertid ol. spres i roten med engang. Splittet vennekrets.

Uansett, jeg kan virke pessimistisk, men jeg ønsker deg Lykke til, og håper alt ordner seg mellom dere :-) Hva slår vel real Løøøv<333 ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...