snoemann Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Heisann! Vurderer å sette på red/clear delight lykter på bilen min ... men vet ikke helt, har sett disse i sotet versjon også.. var litt stilig det og Noen som tilfeldigvis er gode på photoshopping? Denne bilen : Med http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.as.../538/9355/11124 OG/ELLER disse : Endret 7. desember 2007 av snoemann Lenke til kommentar
oluf91 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) prøvde meg litt.. ble ikke det beste men kan vel brukes som en liten pekepinne på hvordan det blir Endret 7. desember 2007 av oluf91 Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Her er en bil med de med sotet glass. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Oluf91 bildet vises ikke... Rebel-Rider takk, de sotede så jo slettes ikke så mørke ut som jeg trodde! ... Hm Edit : Eller hmm det ser kanskje mer ut som om det er de klare han har satt på.... Endret 8. desember 2007 av snoemann Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det bildet viser ikke de sotede men de var fine da..... Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 oops feil bilde Lenke til kommentar
zilixiz Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg liker veldig godt de baklyktene og det ville jeg absolutt satt inn om jeg var deg.. Gir bilen et litt mer smakfullt moderne preg. Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hva med Kouki lykter? Min personlige mening er at dette er de råeste baklyktene som er å oppdrive til S13. Og med den lave dollarkursen som er i dag, kan man finne de til rimelig grei pris på f.eks Ebay. Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Greit de siste baklysene er pene, så er det så alt for synd at de koster over 6000 NOK for et originalt sett. Men med tanke på at bilen din Snoemann er svart, så blir det knallbra med sota "black/clear" lykter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå