-=|PetR|=- Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 ??????????????????????????????????????????????????????????????????????? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Ja, men du må skrive minst 1 linje til med spørsmålstegn for at det skal virke. [img=http://www.url_til_ditt_bilde.jpg] Det er ikke tillatt å legge bilder i signatur, og ikke bruk IMG-taggen unødvendig. Ikke post store bilder heller, det er fortsatt folk som sitter med modem... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Det er ikke tillatt å legge bilder i signatur... Det står ikke noe om det i reglene, ei heller er IMG funksjonen på signatur utkoblet :-? Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Store bilder er no dritt for sånne som meg som bare har ISDN. Vill tor det er flere som er enige med meg. Men hvis du skal legge ut bilder kan du ikke bare legge linken til dem ? Og hvorfor poster du dette under Vann osv... ? Har du noen bilder så legg ut linken, jeg vill se ! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Det er ikke tillatt å legge bilder i signatur... Det står ikke noe om det i reglene, ei heller er IMG funksjonen på signatur utkoblet :-? Okei, formulerte meg litt feil der, uønsket er vel mer riktig. Lenke til kommentar
jooey Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 :smile: 8) :-? :o :x :oops: :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå