Kaggen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Hei Har nå hatt samme Porta Pro-headsetet i snart 3 år, og har brukt det like mye til film, gaming, musikk og mp3-en.. Men har nå planer om å ønske meg et nytt til jul. Det skal brukes til PCen, anlegget og mp3-en (iPod Classic), mao både musikk, film og en liten smule gaming.. Musikken jeg hører på er først og fremst elektronisk, men også rock og brassband (siden jeg spiller i korps). Det skal være lukket (rundt ørene), og heltst vendbare (siden jeg dj-er på pcen), men tar i mot andre tips også.. Har tenkt på AKG K518 DJ eller AKG K81 DJ. Noen som har erfaringer med et av dem? Hva er egentlig forskjellen mellom de to? Om det er noen som har andre tips i denne prisklassen tar jeg gjerne imot. Endret 7. desember 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Eneste forskjellen er fargen og emballasjen. K518DJ har jeg selv, og må si det er gode hodetelefoner til prisen. Noen synes de er svært lite komfortable. Jeg klarer ikke mer enn et par timer med dem på ørene, men de er ikke direkte ubehagelige. Lyden er heller ikke så verst, med unntak av litt lite stram bass. (Merk at disse ikke går rundt ørene, men ligger mer oppå.) Oppdatering: Var sent, beklager at overnevnte er preget av oppramsing. Endret 8. desember 2007 av Dradd Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Okei. Skal til Bergen i helgen, er det et sted jeg kan få prøvd dem? EDIT: Andre butikker jeg bør svippe innom og prøve headset? Leste litt om Beyerdynamic DT231, fikk lyst å teste dem også.. Endret 8. desember 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hi-Fi Center Kjeden fører vel en del fra AKG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå