Brunøye Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hei, har nettopp kjøpt ipod touch. Men det følgte ikke med programvare før iTunes, eller noe serlig med bruksanvisning. Er dette vanlig? Hvor finner man bruksanvisningen? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Bruksanvisning?.. Nei det følger ikke med noen, tviler på at du trenger noen heller. iTunes følger heller ikke med, men kan lett skaffes ved et lite google søk. Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Bruksanvisning?.. Nei det følger ikke med noen, tviler på at du trenger noen heller. iTunes følger heller ikke med, men kan lett skaffes ved et lite google søk. Ok, lurte bare på om det var sånn det skulle være. blir gøy å få testet denne ut i 30 dager Lenke til kommentar
Thel Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Er vell ikke vanlig for Apple å sende med iTunes lenger, ettersom det bare er å laste det ned fra siden deres gratis. Dessuten har de fleste en såpass rask linje nå, at det går fort nok:) Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Bruksanvisning?.. Nei det følger ikke med noen, tviler på at du trenger noen heller. iTunes følger heller ikke med, men kan lett skaffes ved et lite google søk. Ok, lurte bare på om det var sånn det skulle være. blir gøy å få testet denne ut i 30 dager FÅR man byttet ut etter 30 dager på elkjøp :O!? Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Bruksanvisning?.. Nei det følger ikke med noen, tviler på at du trenger noen heller. iTunes følger heller ikke med, men kan lett skaffes ved et lite google søk. Ok, lurte bare på om det var sånn det skulle være. blir gøy å få testet denne ut i 30 dager FÅR man byttet ut etter 30 dager på elkjøp :O!? Ja, 30 dager angrefrist. Sporte selv og fikk svar at jeg får lov og prøve den og levere den tilbake og få penger før den hivs jeg ville det. Har også gjort det selv flere ganger Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Denne bytteretten, hvordan funker den i praksis? Ble litt spent nå.. Kan jeg kjøpe den og behandle den kjempefint i 30 dager for så å bli lei av den å få alt tilbake? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hva med å søke litt gjennom elkjop.no og se for deg selv? Garanterer ikke at det står noe om det, men er verdt et forsøk Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Denne bytteretten, hvordan funker den i praksis? Ble litt spent nå..Kan jeg kjøpe den og behandle den kjempefint i 30 dager for så å bli lei av den å få alt tilbake? den fungerer sånn jeg forklarte det i forje post. lever inn innen 30 dager å pengene t bake Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Fett.. Det må jeg prøve.. Lenke til kommentar
osx Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Og det fungerer selv om emballasjen er brutt? Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Og det fungerer selv om emballasjen er brutt? hvordan i pokker skulle man få til og prøve produkte uten og bryte emballasjen? hvordan greier du å bruke et produkt uten og ta det ut fra emballasjen? Lenke til kommentar
branick Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Elkjøp har 30 dagers angrefrist på alle kjøp bortsett fra dvd/spill osv. Men det er jævla kjedelig at det i det hele tatt fins folk som utøver dette som en praksis... Å utnytte markedets beste tjeneste.. Eier dere ikke moral? Har du en ripe i skjermen kan selger nekte å ta den imot igjen, da den ikke er i den samme salgbare standen du fikk den i.. Og det håper jeg virkelig at alle som bare utnytter dette systemet får erfare Jeg mener, hvem andre butikker er det som tilbyr en slik løsning for dere? En ting er at du kan være usikker og vil prøve, men når du sier at du skal kjøpe den for å bruke den i 30 dager, da er du ikke mye normal i tankegangen din tør jeg påstå! Jeg personlig er luta lei av "stamkunder" som bytter ting flere ganger per år pga "de ikke var fornøyd" med varene sine. Tror du egentlig at det gagner deg i lengden, når du om noen år kanskje skal handle alt av hvitevarer til kjøkkenet, alt av andre ting som støvsugere, vaskemaskiner, tørketromler i en pakke, også møter du uheldigvis på den samme selgeren du har utnyttet over en lengre periode? Hadde du møtt meg, så hadde jeg vært utsolgt på rabatt akkurat den dagen... Syns det blir for smålig rett å slett -Øivind- Lenke til kommentar
marvol Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det er jeg enig i! Elkjøp taper også penger siden de etterpå må legge den ut som brukt vare, som regel noen lapper billigere.. Lenke til kommentar
branick Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det er jeg enig i!Elkjøp taper også penger siden de etterpå må legge den ut som brukt vare, som regel noen lapper billigere.. Det er ikke de hundrelappene billigere den blir som gjør noe, det er den mentaliteten til snylterne jeg ikke liker. Hvorfor utnytte det som kanskje er norges beste tjeneste når det gjelder kjøp av varer i butikk? Huff Lenke til kommentar
marvol Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det samme gjelder vel Coop Obs! garantien? Ser at denne tråden går veldig OT nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå