medlem-124997 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 har en acer bærbar PC, som var på reprasjon for en tid siden. før den tid fungerte den helt fint på dette nettverket. men etter at den kom tilbake kommer jeg meg ikke på nett hjemme med den! jeg kommer meg på nett alle andre steder, på skolen og hybelen, å den stasjonære PC-en (som jeg skriver på nå) har ingen problemer med nettet vårt. bare laptopen. hun som kom å la opp bredbånd til oss, installerte hele dritten på den bærbare PC-en min, siden den var raskest. kan det være noen innstillninger jeg må fikse på da eller? takker for svar. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Kjører du trådløst eller kablet? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Kjører du trådløst eller kablet? trådløst. på begge. det står ett gult lite varsjels skilt nedi hjørnet, "begrenset tilkobling". men det er god signalstyrke. helt full. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 noen som har ett forslag til en instilling eller noe jeg kan sjekke opp eller? feilen ligger sikkert der! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 kom an folks! hjelp meg litt da! Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 kom an folks! hjelp meg litt da! Tja....Prøv å forandre innstillingene for Net BIOS. Velg noe annet der. Prøv også å enable Lmhost lookup, eller hva det nå heter. Alt dette ligger under properties. Du finner det nok. Vet om en med samme problemet, men hun fant ikke ut av det. Derimot fikk jeg det symbolet i går kveld under omlegging av nettverket og da tror jeg det var disse innstillingene som gjorde susen. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 ok. hvordan finner jeg fram til de instillingene da? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) ok. hvordan finner jeg fram til de instillingene da? ? noen som kan hjelpe en amatør i datatrøbbel her? Vær så snill å hjelp meg noen! jeg må fornøye virusbeskyttelsen også, siden den går ut snart. tenkte å laste ned norton gratis fra telenor, men det kan man vel kun gjøre dersom man er på det riktige nettverket her hjemme? takker for forhåpentlig raskt svar. Endret 13. februar 2008 av medlem-124997 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå