Krankemot Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Utrolig deilig, nesten bedre enn orgasme ass: Når dem tar av reguleringen og du kjenner med tunga over tennene!! Smooth... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Tror munnen min ble 40% større når de tok av reguleringa nede. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det verste er vell når de strammer. I 2 dager er tenna dine øme som pokker, og du får vondt bare av å bite tenna sammen.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det verste er vell når de strammer. I 2 dager er tenna dine øme som pokker, og du får vondt bare av å bite tenna sammen.. Det er litt digg. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Nei, det er helt jævlig Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 litt gammel tråd, men anyway... fikk regulering i går, å fifaen så vondt det er å bite/spise men i dag er det bedre, men klarer ikke å tygge så bra da... men som dere sier så blir det vel bedre Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Jef fik regulering i august blir bedre etterhvert Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 som en kar her sa, når du får den av og kjenner over med leppa/tunga er det helt fantastisk deilig Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg har tatt av i underkjeven i dag, DET VAR DIGG DET! Glatte og nydelige tenner Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Gratulerer! Jeg husker da jeg tok av reguleringen min. Digg følelse. Synd den går vekk etter noen dager Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ja èn månede igjen så skal jeg ta av i overkjeven og skal bruke noe string og slikt Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det er ingenting å grue seg til. Ikkje særleg vondt, og sjølv om avstøpninga er i kjennsle for seg sjølve, er det litt deilig det óg. Eg syns ikkje det var noko vondt, og eg hadde rimeleg skjeive tenner i dei tider. Berre straminga i ny og ne kunne ta frå meg ei natts søvn eller to, eller var det ingenting å klage over. Det går heilt grett. Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Da var jeg ferdig med reggis ENDELIG! Lenke til kommentar
Gjest Har reggis Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 når du skal ha regulering so velg gjennomsiktige klosser!!! folk eg prata med kvar dag, merka ikkje før eit år etter at eg hadde streng. nesten umuligt å sjå det då NEI! Gjennomsiktige klosser er dårlige! Jeg har to grunner: De blir porøse og knekker. når du spiser mat setter maten seg rundt de gjennsomsiktige klossene og det blir bade disgusting å se på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå