Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenta vil vente...

Gjest mann23

Anbefalte innlegg

Hei hei..

Ble sammen med en nydelig jente for to-tre uker siden og alt er flott og bra.. inntil nå egentlig..

Hun er ganske konservativ når det gjelder sex, og til å begynne med så sa hun at hun ville vente med å ha sex.. Dette er jo helt greit for meg, og jeg kan tilogmed være enig i at man burde vente litt lenger enn to uker.. I dag derimot sa hun at hun ville vente til hun giftet seg før hun hadde sex..

Jeg må ærlig innrømme at jeg syntes dette var dritkjipt.. jeg er 23, hun er 22, og jeg har ihvertfall ingen planer om å gifte meg med det første.. Nå er ikke sex det viktigste for meg i et forhold, men jeg synes alllikevel det er en essensiell del av ett forhold! vi har overnattet endel hos hverandre, og det har blitt mye klining, litt fingring, oral, og vi har "faka" samleie ved at hun har gnidd klitorisen sin opp og ned penisen min, med undetøy på.. Og dette hadde jeg vel egentlig vært fornøyd med i en tid til fremover, men når jeg fikk den beskjeden så tok det liksom litt motet fra meg.. jeg føler at jeg ihvertfall vil være sammen med en jente noen år før vi gifter oss, og det virker veeeeeldig lenge akkurat nå.. Men altså.. for all del, jeg snyes jenta er herlig, og jeg er forelska som fy jeg, og jeg vil heller ikke ha sex med en som ikke vil ha sex med meg der og da.. men tanken på at det "aldri" kommer til å skje er liksom så.. demotiverende..

hun kommer til meg om ett par timer og jeg må jo snakke med henne om dette, men jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal gå frem ass..

Noen som har noen synspunkter..?

forresten, beklager ett litt rotete innlegg med mye punktum.. satt og skreiv mens jeg tenkte :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, men er faktisk ganske vanlig i "bibelbeltet" at folk gifter seg ganske ungt for å ha sex men så ender de opp ganske fort med å skille seg.

Jeg vil ikke anbefale deg den veien, vær heller ærlig med henne og si hva du ønsker og at det vil være vanskelig for deg å vente flere år med sex og at du vurderer å gå ut av forholdet om du må vente så lenge.

Lenke til kommentar

ta heller å slapp litt av....vist dokke bere har vert ilag i 2 veke so er vel egentli ikkje dinna samtalen noke å ta opp!!!

masse kan skje på den tida dokke er ilag.slapp av,å la det skje det som skjer.

dokke kommer nokk til å ende opp med å ha sex tilslutt uansett :p so ikkje tenk på det :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...