SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Annonsen Lol det er lov å være optimist men i helsiken det finnes grenser!! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Var ingenting der, beklager ingen treff Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Hmmm det var rart Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Den er fikset nå Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Ja det var stive pris på den pc'en? Får han solgt den for det skal eg forlange 12k for min Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Var ingenting der, beklager ingen treff Du må la SnowDOG_ poste artikkelen først :wink: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Var ingenting der, beklager ingen treff Du må la SnowDOG_ poste artikkelen først :wink: Hva i, han hadde gjort det men han gjorde vel en feil? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 lol nei fyren hadde dobbel postet og den ene ble slettet så proffen har nok ikke feilet nei Edit: Btw så sendte eg mail og lurte på om eg kunne kjøpe den for 3000kr og at han måtte maile meg hvis han fikk solgt den for den summen han vil ha. Altså hvis han får solgt den til den syke summen der så skal eg jommen få solgt min og for en 6000kr Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 den har jo et meget proft nettverkskort da.....de er dyre vettu Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 dyrt.. eg må nesten forlange..tjaa.. 11k for min i så tilfelle Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 hvis han skal ha ca 10k for den skal jeg jaggu selge min nesten nye for 20k (maskina mi er nesten 1 år gammel...) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 hmm... tror jeg skal legge ut pcn for salg nå. hvis prisen ligger på det han annonserte, kan jeg vel nesten tjene på å ha hatt maskinen i 1 år da Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Ja den var rimelig, jeg tror jeg tar den jeg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå