dajjan Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hei. det har seg sånn at når jeg skal se divx filmene mine på tv'en så blir bilde helt "fuggy" bildet er helt fint på maskinen,men på tv'en er altså bildet dårlig! det som er merkelig er at bildet er fint både i 100% og 200%,men når jeg trykker på full screen blir bildet plutselig helt "fuggy" Kan vel også nevne at jeg har prøvd allverdens playere men med samme resultat! noen som har noen tips? Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Ingen som vet??? må da være en eller annen som har opplevd noe lignende,har prøvd med codecs i hytt og pine,ingen forandring begynner og bli lei av og se film på dataskjermen blir jo helt ør i hodet! Lenke til kommentar
larsr Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Hva med å prøve andre skjermkort drivere? Hvilket skjermlort er det du har? Hadde trøbbel med ATI's theater overlay(eller noe i den dur), den gjorde at bilde kvalitet ble dårlig på TV'en. Men det er leeenge siden, har ikke prøvd etter at TV'en min sa takk for seg for ett halvt år siden. Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 har prøvd med flere forskjellige drivere,ingenting virker skjermkortet er et greative gf4 4400 Lenke til kommentar
aLeX*NeO* Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Virker kansje litt dumt, men har du riktig kabel?? har GF4200 og slet med uskarpt bilde på tv, byttet kabel og nå fungerer det kjempefint... prøv også tv tool hvis ikke det fungerer med kabelen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå