bandreas Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hei! Lurte på om jeg kan ha både Vista og XP på PC-en min. Slik at jeg kan bruke vista til skolearbeid, musikk osv, mens jeg kan bruke xp til f.eks. gamle spill som rett og slett ikke fungerer på vista? Og hvordan ville det i så fall fungere? Lenke til kommentar
TheStian Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Funker utmerket. Det kalles for Dual boot, og du vil få et valg i oppstarten.. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Men ting som er lagret sammen med vistaen min nå (det jeg bruker for øyeblikket), vil det fungere og være der elektronisk samme hvilket operativsystem jeg bruker? Altså, må jeg installere Half-Life 2 på xp skulle jeg ville bruke det der? Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Du kan jo også kjøre det ene OSet virtuelt. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Ok, har vært litt borte nå. Men har omsider skaffet meg windows xp cd. Anypooh, denne CD-en er jo selvsagt lånt. Er jeg rett og slett screw'ed med tanke på cd-key? Jeg eier en ekte kopi av vista, men det hjelper meg lite når jeg vil ha xp også? Jeg tenkte først at siden jeg har en vista key og prøver å registrere xp'n på samme key ville windows finne ut at "Aha, han har vista, og da aksepterer vi xp-CD-en og" Og en ting til, hvis jeg skulle installert xp og hadde key og alt var i skjønneste orden, da kunne jeg hatt vista'n på C: og f.eks. xp'n på F: uten at det ville gå ut over vista's og/eller xp's funksjoner på noen som helst måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå