Thomas1990 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvordan kan jeg kjøre dual channel på minne mitt? Minne mitt heter Crucial DDR2 PC5300 2048MB CL5 Kit w/two matched DDR2 PC5300 1024MB CL5 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det bestemmes vel av hvilke porter du setter de i. Er hvertfall slik på mitt Asus hovedkort, for å kjøre dual-channel, så etter man to like brikker i de riktige portene, som er anvist i manualen da. Lenke til kommentar
Thomas1990 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Det bestemmes vel av hvilke porter du setter de i. Er hvertfall slik på mitt Asus hovedkort, for å kjøre dual-channel, så etter man to like brikker i de riktige portene, som er anvist i manualen da. Ja jeg har satt dem i port 1 og 3 men det blir ikke dual channel. Lenke til kommentar
DuffyKey Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Mulig du må sette i port 1 og 2. Det er vel kanskje forskjellig på forskjellige hovedkort.. Er jo bare å prøve seg frem. Lenke til kommentar
Thomas1990 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg fant det ut det var port 1 og 2, så nå er det dual channel, men et annet spørsmål hvordan kan jeg finne ut hvor varmt minne er? Lenke til kommentar
Thomas1990 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Hjelp!! Jeg fikk blåskjerm og nå virker bare en av minne brikkene! Lenke til kommentar
Caze Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hent ned UltimateBootCD fra www.ultimatebootcd.com, start opp på CDen og kjør Memtest86+, med EN brikke installert av gangen. Da vil du finne ut hvilken av brikkene som eventuelt feiler. Lenke til kommentar
Thomas1990 Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Hent ned UltimateBootCD fra www.ultimatebootcd.com, start opp på CDen og kjør Memtest86+, med EN brikke installert av gangen. Da vil du finne ut hvilken av brikkene som eventuelt feiler. Jeg fikk løst problemet det var at jeg ikke hadde satt den ene brikken godt nok i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå