Gå til innhold

Legge inn nytt OS utan å formatere, går det bra?

oleredv

Anbefalte innlegg

For øyeblikket har eg to os på maskina. Win ME på C: og Win 2000 Pro på D:. Grunnen til dette er at eg har forsøkt å ha Win 2000 til å drive med "seriøse ting", og Win ME til spel og "diverse forsøksvirksomhet". Sistnemde er no så prega av dette at det ikkje fungerer skikkelig lenger (inga bombe det akkurat sidan det er Win ME).

Saken er den at eg tenkte eg skulle erstatte Win ME med XP, og lurer difor på om det hadde latt seg gjere å berre fjerne Windows-katalogen for deretter å legge XP inn på C:. Om eg formatterer C: vil jo viktige oppstartsfiler forsvinne noko som igjen fører til at eg må legge alt på d: inn att.

Ei anna løysing kan vel muligens vere å ghoste D:, formattere C: og deretter legge inn att D: frå diskbildet. Men dette krever vel diverse redigering, om det i det heile tatt virkar.

Litt kjedelig å måtte legge alt på D: inn att på nytt fordi os'et på C: har slutta å virke. Så dersom nokon har eit fornuftig forslag som gjer at eg kan sleppe det er eg takknemlig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om eg formatterer C: vil jo viktige oppstartsfiler forsvinne noko som igjen fører til at eg må legge alt på d: inn att.

Nope. Ruller du inn xp på C vil xp-installasjonsprogrammet lage bootmeny, helt av seg selv.

Det er jeg i alle fall 90 prosent sikker på.

Oppstartsfilene kan du ta backup av, og main boot record kan fikses med bootdisk og fdisk /mbr.

Lenke til kommentar

det kjem jo an på hvilke versjoner du har....du kan f.eks ikkje oppgradere WinME Engelsk til XP Norsk osv....har du plass nok på HD går det nok fint å legge inn XP og slette ME....har prøvd litt dette sjølv:

Hadde XP på D stasjon, og formaterte C stasjonen, etter dette ville den ikkje kjøre XP på D lenger og krevde ein Reinstallasjon...dårlig gjort :grumpy:

Lenke til kommentar
Viss du har 2k på d: er det vel bare å fyre opp maschina i 2k, slette win mappa til me + alle programmer. Dertter starter du instalering av xp på C: .Viss du ikke sletter alle programmene sammen med os vil du nesten garantert få en velfig ustabil maskin

Det blir nok dette som blir framgongmåten min. Har stort sett berre spel installert på denne partisjonen i tillegg til Win ME. Alle operativsystema er på norsk, men oppgradering har eg dårlig erfaring med så eg skal nok overleve å legge inn XP frå "scratch".

Lenke til kommentar
det kjem jo an på hvilke versjoner du har....du kan f.eks ikkje oppgradere WinME Engelsk til XP Norsk osv....har du plass nok på HD går det nok fint å legge inn XP og slette ME....har prøvd litt dette sjølv:

Hadde XP på D stasjon, og formaterte C stasjonen, etter dette ville den ikkje kjøre XP på D lenger og krevde ein Reinstallasjon...dårlig gjort :grumpy:

Prøvde du å kjøre reparasjonsverktøya til XP?

2000/XP har en fin "verktøykasse" til nettopp slike tilfeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...