Ni kon Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Ok, om noen misstenker meg for å stalke tar vi heller en annen. Forslag mottas Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Uhm, er dette en vri av Erdös/Bacon-tallene?Tror six degrees of separation er mer kjent, gitt. Ikke på Gløshaugen. =p Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Men det må jo bli ganske umulig. F. eks. om det 4. leddet fra meg kjenner denne damen, hvordan skal jeg få vist bildet til h*n? Eneste måten jeg kan skjønne at dette skal fungere, er om alle sender bildet og ber alle i sin omgangskrets om å sende det videre til alle de kjenner? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Men det må jo bli ganske umulig. F. eks. om det 4. leddet fra meg kjenner denne damen, hvordan skal jeg få vist bildet til h*n?Eneste måten jeg kan skjønne at dette skal fungere, er om alle sender bildet og ber alle i sin omgangskrets om å sende det videre til alle de kjenner? Men det er en del mennesker på dette forumet da. Mange som titter innom. Hva med å ta et random facebook-bilde? Så har man fasit på navn. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Enig.. Dette kan bli morro Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Kan ikke du tomat ulf komme opp med en kandidat da, så ser vi hvordan dette går. Lag en ny tråd så legger vi denne død Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Uhm, er dette en vri av Erdös/Bacon-tallene?Tror six degrees of separation er mer kjent, gitt. Ikke på Gløshaugen. =p Ikke på realfagsstudier på gløshaugen, mener du Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 kast inn link til ny tråd her da! morro dette! =) Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 sorry for dobbelpost/bump men ble det noe av ny tråd? dette er jo fett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå