Tunky Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Jeg er fornøyd med mine tentamensresultater. Syns det fortjente et lite gledesutbrudd. Norsk: 5 på både hovedmål- og sidemålsdelen. Englesk: 5+ Matte: 5- (minst fornøyd med, noen teite feil. Er fornøyd i forhold til resten av klassen, tror jeg fikk best resultat, men ikke med min egen innsats) Fransk: 5+ Noen andre som er fornøyde? Endret 7. desember 2007 av Knewt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Jo takk. Skal ikke bare skylde på læreren, men tror jeg hadde klart å oppnå et bedre resultat med en annen lærer i matte. Vi har i hele høst hatt en ufaglært vikar som ikke eier forklaringsevne, som jo er ganske viktig i matte. Er fornøyd alt i alt, med tentamnene sånn generelt. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Gratulerer med det, selv er ejg ikke så fornøyd. Fikk 3 på norsktentamen. Klart det er surt når jeg hadde 5 i standpunkt fra ungdomskolen? Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Har ikke tentamen jeg "Gleder" meg til eksamener mot våren dog Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Jeg har fått en igjen, engelsk! 6- Endret 9. desember 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Bra jobba, både Knewt og KoffeinKanin Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Fikk 6 på skriftlig eksamen i 10. Det er den forrige virkelig store prøven jeg har fått resultater på. Venter på engelsktentamen, som jeg tok på onsdag, og skal ha norsk nå på onsdag (ja, alle tentamenene våre er på onsdager). Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Trodde først det stod testamenresulteter . Gratulerer uansett . Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 I så fall får jeg si (det er jo onsdag) at norsktentamen gikk kjempebra! Tror jeg drar i land en femmer eller bedre der. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Tror det er slik det blir: Norsk: 3+ Nynorsk: 4- eller 3+ Engelsk: 2+ Matte: 3 Samf: 4 Gym: 4 Naturfag: 4 KRL: 4 Er det noen fler fag da? Uansett: Er ikke fornøyd med matten og engelsken. Hadde jeg jobba mer i matte så hadde jeg hatt en 4`er, og i engelsken klarer jeg ikke mer-samma faen Har faktisk jobba en del men blir aldri resultater av det.. Noen som hvet om jeg kommer inn på TIP med dette? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Noen som hvet om jeg kommer inn på TIP med dette? Spørs jo på hvilken skole, er en skole her i Tromsø hvor de har TIP og der kommer man inn med 2 i snitt . Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Noen som hvet om jeg kommer inn på TIP med dette? Spørs jo på hvilken skole, er en skole her i Tromsø hvor de har TIP og der kommer man inn med 2 i snitt . Her er TIP bunnslammet. 99% av de som går der er brød som gikk ut fra U-skolen med 1.2 i snitt osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå