dp Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Heisann, Skal unlocke min xp 2400 og lage den beryktede "u-svingen", dette gjøres med en strømledende lakk.. Lurte på om det fantes en strøm ledende tursj? Som kan/kunne gjøre denne jobben? Haakon Lenke til kommentar
Orak Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 ikke dumt tenkt.. Det må i så fall være noen som en sølvpen/tusj.. ¨du kan jo kjøpe slik bakrute reprasjon greier da Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 På min XP2100+ tbred kjører jeg "u-svingen" med det gamle blyanttrikset. Fungerer fett som bare det. -- Tommy H. Lenke til kommentar
khan_ Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Går an å bestille unlock-kit fra USA.. http://www.highspeedpc.com/Merchant2/merch...ategory_Code=OC Har bestilt meg, men ikke fått noe enda. Gleder meg Lenke til kommentar
JM Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 nei,nei,nei......dra på elfa der får du kjøpt en strømledende tusj til 100 kroner sånn circka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå