Gå til innhold

Hjelp til leker på ungdomsklubb!

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Heisann.

Det har seg slik at jeg i kveld skal være leder på en kristen (!) ungdomsklubb, og til anledningen trenger vi noen leker vi kan leke. Helst noen litt harmløse, men samtidig morsomme. Jeg har ikke god nok fantasi så jeg kommer krypende til dere og spør om hjelp.

Så, noen av dere som har noen morsomme leker å dele med oss andre og hjelpe meg litt?

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sheriff går ofte igjen i min konfegruppe.

I Sheriff står alle i en ring, utenom sheriffen som står i midten. Sheriffen skal rope "PANG!" og peke på en i ringen med "pistol" (altså hendene samlet som i en pistol). Den som blir pekt på skal dukke ned med en gang, og de to som står på hver sin side av den som blir skutt, skal skyte hverandre (og selvfølgelig rope "PANG!" :D)

Den som er raskest å skyte vinner, mens den andre dør og må sette seg ned. Hvis personen som blir skutt ikke dukker, dør den.

Hvis det er helt likt med skytingen, har vi det sånn at den som roper høyest vinner.

Slik fortsetter leken, helt til det bare er to igjen. Da er det duell, og de stiller seg rygg mot rygg.

Nå skal sheriffen finne på et tema, for eksempel tall i 3-gangen. Når han sier tall som ikke er i 3-gangen, skal personene ta et skritt fra hverandre, og når han sier et tall i 3-gangen, skal de snu seg og skyte hverandre. Den som skyter raskest vinner.

Temaet skal selvfølgelig variere, og det er gøyere med noe litt mer kreativt enn 3-gangen. Sanger laget av Britney, fotballspillere, skuespillere og så videre.

Lenke til kommentar
Eller dere kan leke kysse/klemmeleken. En person står med bind for øyne og får et kyss eller en klem av en annen. Så tar man av bindet og vedkommende skal prøve å gjette hvem det var som gav kysset/klemmen

Har kristne lov å kysse da? :ermm:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:p
Endret av Moonshield
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...