LucarioX Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Tror dere vi vil se en ny etterfølger til 60 GB versjonen snart? Eller vil 40 GB være den eneste modellen til slutt? Håper virkelig ikke de fjerner 40 GB modellen og erstatter den med en ny dyr en igjen. Kanskje 40 GB blir enda billigere? Lurer veldig på hva som skjer etter jul og fram mot sommeren. Bare de ikke kommer med en slim modell allerede Hva tror dere? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Kanskje det kommer en 80 GB til Norge etter jul? Eller på våren. Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 tror 80gb kommer til europa snart Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Håper for all del at det ikke kommer noen slim versjon, eneste slim versjonen jeg likte var playstation 1 slim. Ps2 og psp slim er bare stygge, ps2 slim er vel også dårligere enn orginal ps2. Jeg tror Sony lanserer 80 gb versjonen i Norge på ny året. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 http://alcaimport.com/shop/index.php?act=v...;productId=1371 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 http://alcaimport.com/shop/index.php?act=v...;productId=1371 Litt OT: Når jeg trykker på menyen til høyre (bilder) på den nettsiden så får jeg beskjed av firefox om at oppgitte serfikater ikke stemmer og at noen kansje prøver å fange opp overføringene mine til det nettstedet Ikke helt seriøs butikk kansje? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Så lenge man ikke får støtte for norske blue ray filmer eller PS2/PS1 spill kan man like gjerne holde seg til 40GB versjonen. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 ps2 slim er vel også dårligere enn orginal ps2. Den eneste forskjellen er vel at slim-utgaven ikke støtter PS2-harddisken. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Samt at PS2 slim var klargjort med nettverksport. Lenke til kommentar
Eirim Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Håper det kommer en mer high-end PS3 i løpet av 2008 , AV-centric PS3 som det har vært noen rykter om. Endret 9. desember 2007 av Eirim Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Samt at PS2 slim var klargjort med nettverksport. Har hørt noe om at slim versjonen blir fortere varm slik at den ikke kan stå på like lenge som orginalen. Er bare noe jeg har hørt av en kompis da. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Tror det du har hørt av en kompis bare er tull. Enhver konsoll skal kunne stå på kontinuelig. On topic: Synes de burde beholde 60gb i norge, selv om den er dyr. Bare i et mindre antall. Lenke til kommentar
AnarCon80 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Sitter å lure på anskaffelse av ps3 nå, men jeg vil ha med bakoverkompabilitet. Jeg har kikket å kikket å kikket etter noen som fortsatt selger den typen, noen som vet om noen? eller burde jeg avvente til nyåret kanskje? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Sitter å lure på anskaffelse av ps3 nå, men jeg vil ha med bakoverkompabilitet. Jeg har kikket å kikket å kikket etter noen som fortsatt selger den typen, noen som vet om noen? eller burde jeg avvente til nyåret kanskje? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=875114&hl= Men det skal sies at jeg ikke har avgjort noe enda. ps3 60gb, 7 spill som inkluderer: Assassins Creed Call of duty 4 Def jam: ICON Guitarhero 3 Motorstorm Need for speed (nyeste) Resistance fall of man 3 håndkontrollere, 2 laddekabler til håndkontrollere, samt en HD kabel. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Men om man hadde kjøpt en PS3 nå før jul, er det da sjanse for at det snart kommer en ny modell som er mye bedre enn den som er ute nå? Designet og størelsen på konsollen er elsk, men hva med nye medie funksjoner? Kan det snart komme en ny modell som nærmest gjør 40GB/60GB/80GB modellene ubrukelige i forhold? Begynner også å tenke på levetiden til konsollen, den selger jo ikke så bra. Kanskje PS4 kommer om 2-3 år? Endret 19. desember 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
furu Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Skal du tenke slik så kommer du til å vente til du dør. Det vil alltid være noe bedre som kommer. Utviklingen stopper jo ikke opp. Lurer forresten på om du kan begrunne påstanden om at PS3 selger så dårlig at den snart forsvinner. Kjøp deg en PS3 og prøv å nyte den i stedet for å bekymre deg. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Haha, ja det er nok noe i det du sier der ja. Neida, PS3 selger ikke så dårlig, er bare det at den selge litt dårligere enn det PS2 gjorde i forhold til XBOX og GC i sin tid. PS2 hadde jo et ekstremt overtak, var ikke det litt av grunnen til at den klarte seg på markedet så lenge tror dere? Hva er poenget med å lage en ny konsoll når den gamle allerede selger så bra? Lenke til kommentar
master_al Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Haha, ja det er nok noe i det du sier der ja. Neida, PS3 selger ikke så dårlig, er bare det at den selge litt dårligere enn det PS2 gjorde i forhold til XBOX og GC i sin tid. PS2 hadde jo et ekstremt overtak, var ikke det litt av grunnen til at den klarte seg på markedet så lenge tror dere? Hva er poenget med å lage en ny konsoll når den gamle allerede selger så bra? Tja, tar tid før en konsoll begynner å selge skikkelig bra. Den har jo tross alt bare vært på markedet i ca. ett år i USA og 9 måneder her i Norge. Det er ikke mye for en konsoll. 2008 blir ett bra år for Sony. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Mulig det, men Wii selger jo mye, mye mer. PS2 hadde vel ikke samme motstand? Kunne det ikke tenkes at Sony lanserer en ny modell for å dra opp salget litt? DS Lite og PSP Slim selger jo kjempe bra i forhold til sine litt større brødere. ønsker ikke at dette skal bli en slagstråd så det er sagt. Det har vi jo fra før. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Så lenge man ikke får støtte for norske blue ray filmer eller PS2/PS1 spill kan man like gjerne holde seg til 40GB versjonen. Hva mener du med Norske blu-ray filmer? Kan ikke den vanlige ps3( 40 0g 60gb) spille av Norske blu-ray filmer? Hva mente du egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå