jatta Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Så vidt jeg vet så er det ingen ting som kan kjøre full HD enda Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Så vidt jeg vet så er det ingen ting som kan kjøre full HD enda Det er feil. Det er flere spill som gjør det. Lenke til kommentar
messo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Dette var litt skuffende. Trodde alle spill på PS3 hadde mulighet til å kjøre 1080p som standard. Spillte igjennom CoD4 på min MacBookPro (bootcamp) i 720p, og tenkte at "hey, dette blir sikkert mye bedre på PS3'en når den kommer i hus". Men forskjellen er kanskje mindre enn jeg trodde først :/ Kjipt. Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvis noen ser forskjell på 720p og 1080p på en 40-tommer fra vanlig sitteavstand på 3 meter når det kommer til film/spill. Da bør noen se nærmere på de øynene. De bør nemlig forskes på. Lenke til kommentar
messo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 På 3 meters avstand vil få merke forskjell, men jeg liker å sitte ca 1,5 m unna 42". Da får man samme størrelsesforhold som på en gjennomsnittlig kinosal, om man sitter i midten. Har en del 1080p og 720p filmer, og fra den avstanden så er det ingen tvil om at man ser forskjell. Det er seff avhengig av kilden. Bruker også skjermen som hovedskjerm til min MacBook Pro, og da er det ikke aktuelt med 720p Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Som nevnt før, å se forskjell på 720p og 1080p på en FullHD-tv, er ofte ganske enkelt da FullHD-tv'er ofte oppskalerer dårlig. Om du hadde sett forskjell på en FullHD-tv (med 1080p) og en HDready-tv (med 720p) på normal avstand, er heller tvilsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå