Haelas Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Hadde en liten diskusjon med noen kamerater i stad, så for og gjøre dette kort... Hvem karakterer er det som teller mest? De før jul, eller de etter jul? Det som jeg trodde var at de før jul legger deg bare inn i ventelistene, mens de etter jul er de du kommer inn på de videregående skolene på Hva er egentlig det riktige svaret? Endret 7. desember 2007 av Bzerk1337 Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Takk og lov Ble nesten litt nervøs da de sa jeg hadde feil Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Så det er egentlig viktigst å gjøre det bra etter jul? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det er viktig å gjør det bra etter jul og for jeg tror det er det som vil komme på vitnemålet ditt. Men det er karkaterene før jul du søker skole med. Tror det er sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå