autodude Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvordan legger jeg inn ny bios???. har et ASUS P5N-e sli kort hvis det har noe betydning.... Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Er ikke sikker på hvordan det gjøres på den spesifikke modellen, eller ASUS (siden jeg er DFI entusiast myself) Men jeg regner med at det er snakk om å oppgradere (flashe) bios. Sjekk hjemmesiden til ASUS og se hvilken versjon som er den nyeste til ditt kort. Du vil sikkert også få informasjon om hvordan det enklest kan gjøres.Mange HK fabrikanter har kjekke update funksjoner som kan brukes. Hvis du risikere å måtte boote og kjøre fra DOS kan man omgå behovet for floppy diskstasjon ved å laste ned et kjekt lite prog fra bootdisk.com som lurer bios til å tro at CD/DVD rom er floppy (les denne først) Er sikket mer jeg har glemt å nevne. Lenke til kommentar
autodude Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) TUSEN TAKK FOR HJELPEN:D LØST:D Endret 9. desember 2007 av autodude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå