JRL Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hva tenker folket om dette? Er vist in-game bilde. Though the screenshot doesn't answer this question outright, we can confirm that the game's graphics are polygonal but the gameplay is strictly 2D. There will be new moves, locations, and gameplay features, while the standard six button control scheme remains. Ryu and Ken return along with Chun-Li and Dhalsim, but beyond that the character roster is a mystery. http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3164756 Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Likte det, ser veldig kult ut! Akkuratt slik Street Fighter ser ut i mine øyne! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvilker platformer kommer det på? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Xbox 360, PS3 og Arcade ifølge 1up. To til her: Link Endret 7. desember 2007 av Lande Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 For min del ser det alt for "tegnet" ut for å være ingame. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 For min del ser det alt for "tegnet" ut for å være ingame. Det er jo akkurat det de prøver på - å få det til å se tegnet ut... Jeg syntes ikke det så så bra ut, egentlig. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Veldig spent hvilke nye elementer di lager til st4. Grafisk sett er det ikke så veldig nøye for min del, ser jeg en bedring fra SF3 er det egentlig bra nok for meg. Man vet vel uansett ikke hvor langt de er i utviklingen. Håper det kommer om ikke så alt for lenge Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Helt ok, men så ikke så "fett" ut. Ryu ser Altfor "limt inn" i settingen, så det virker ikke som om det er et bra samspill mellom bakgrunn og personer, pluss at teksturene kunne vært skarpere. Men hey, jeg har tatt feil før (tro det eller ei!).. jeg gleder meg Eksremt mye til dette spillet, må bare poengtere dette =) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Bildet sa ikke meg så mye, tror det blir bedre når in-game bilder kommer. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Syns det ser helmaks ut! Er litt lei av at alle utviklerne går for virkelighetsnær grafikk. Derfor er det bra at noen prøver seg på litt annerledes grafikk. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) nå er videos ute på 1ups sine sider. Den lange versjon med intervju av han som lager spillet + folk som har prøvd det: http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3165170 Bare in-game delene mixet i sammen: http://youtube.com/watch?v=Jwj3q5WYrhM (tar litt tid å laste helt og er mye kortere en det står der. youtube behandler fila feil på grunn av uvanlig god kvalitet) Endret 31. desember 2007 av JRL Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Oh my Lordness. Har bare sett litt av traileren, men dette eier i vinkler Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Gezz, dobbelpost Endret 31. desember 2007 av Lil-H Lenke til kommentar
JRL Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 dette nye systemet di har laget for å ta over for parry fra street figher 3 høres veldig interessant ut. Gleder meg til å prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå