John_Torvald Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 eg kan forandre: spread spectrum modulated cpu host clock control cpu host frequency (mhz jumper på motherboard) pci/agp frequency (mhz) dram clock (mhz) cpu overvoltage control agp overvoltage control dimm overvoltage control må eg unlocke? har forøvrig gigabyte ga-7va hovedkort snart radeon 9500 moded! papst ng2hh vifte med chiftec mxc 370-c kjøle ribbe og firewire kort osv! vist eg må iunlocke nokon som har ein litt bedre guide enn overklokking.no sin d er so dorlege bilder der...! Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Hvis det er en palmino du har så må du låse opp prosessoren ja...men hvis du ikke kan forandre på multiplier i biosen din, så er det ingen vits å låse den opp! Her står det hva du kan stille på.. fra www.giga-byte.comCPU SETTING CPU FSB adjustable via BIOS (1MHz-linear) CPU Vcore Voltage adjustable via BIOS AGP Voltage adjustable via BIOS Memory voltage adjustable via BIOS En fin VIDEO på hvordan du låser opp AMD`en! Og en annen guide også hentet fra Tom`s Hardware Guide NB!Merk at disse metodene bare fungerer på PALMINO prosessorene, så vær sikker på hvilken prosessor du har før du tar fatt på opplåsinga! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå