Dettmer Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Hei. Fikk min nye laptop i går. Lurte på om det var noen andre som har den og opplever 74 Kjørende prosesser.. Finnes det noe måte og Reinstellere windows vistaen som er på den nå og customisere installasjonen sånn at jeg ikke får all den drittej jeg ikke vil ha Endret 7. desember 2007 av Dettmer Lenke til kommentar
ventle Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 kan fort hende det hjelper å bare avinstallere noen programmer også. Skal du ha en tilpasset installasjon må du ha tilgang på en "ren" installasjons-cd, og så enten bare installere en clean vista eller lage en tilpasset installasjonscd basert på denne med nLite. Lenke til kommentar
Dettmer Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) kan fort hende det hjelper å bare avinstallere noen programmer også. Skal du ha en tilpasset installasjon må du ha tilgang på en "ren" installasjons-cd, og så enten bare installere en clean vista eller lage en tilpasset installasjonscd basert på denne med nLite. Ok takk for hjelp. SKal prøve og se om jeg ikke får bort noe av dritten. Men virker helt sykt at den kjører 74 prosesser Er det mulig og funne ut hva som kjører filen SVChost, har 12 stykker av den Endret 7. desember 2007 av Dettmer Lenke til kommentar
ventle Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 "Svchost.exe" (Generic Host Process for Win32 Services) is an integral part of Windows OS. It cannot be stopped or restarted manually. It manages 32-bit DLLs and other services. At startup, Svchost.exe checks the services portion of the registry to construct a list of services that it needs to load. In normal conditions multiple instances of Svchost.exe run at the same time. Each Svchost.exe session can contain a grouping of services, so that separate services can be run depending on how and where Svchost.exe is started. This allows for better control and debugging. Ser ut til at det er meningen at svchost skal kjøre mange i gangen. obs: pass på at du ikke har noen som heter scvhost (c og v bytter plass), dette er ett virus som prøver å skjule seg ved å tilsynelatende være enda en svchost... Lenke til kommentar
nzan Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Lenovo 3000 N100 Hei. Har en Lenovo 3000 n100. pc,en friser seg av og til. det er nok ram på også. hva kan jeg gjøre? er det noe tips? takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå