Gå til innhold

Webshop`er til steder man kan kjøpe PC deler?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lenke til kommentar

Bra er vel relativt:-), det er i hvertfall billig.

Hadde jeg vært deg ville jeg tatt til takke med den innbygde nettverks- og lydkontrolleren på hovedkortet og heller brukt de pengene du sparer, på å la være å kjøpe nettverkskort og lydkort, på et bedre skjermkort evntuelt cpu.

Et 8500GT duger ikke til å spille annet enn 2-3 år gamle spill. Vil anbefale deg å gå for et HD3850 hvis du ønsker å spille litt.

Lenke til kommentar
Bra er vel relativt:-), det er i hvertfall billig.

Hadde jeg vært deg ville jeg tatt til takke med den innbygde nettverks- og lydkontrolleren på hovedkortet og heller brukt de pengene du sparer, på å la være å kjøpe nettverkskort og lydkort, på et bedre skjermkort evntuelt cpu.

Et 8500GT duger ikke til å spille annet enn 2-3 år gamle spill. Vil anbefale deg å gå for et HD3850 hvis du ønsker å spille litt.

Ok,men kan ikke noen sete opp en for meg da?

Jeg er ikke så god i dette her...Må IKKE over 6500!

Lenke til kommentar

Ehhh...trenger du virkelig både CD og DVD brenner? DVD brenneren klarer nemlig også å brenne CD'er.

Du bør nok også tenke på en SATA harddisk. Du har nemlig bare en PATA (ULTRADMA 100/66/33) kontakt på hovedkortet. Selv om det går an å ha to drev på den (HDD og DVD) er det ikke til å anbefale, da de må dele på båndbredden. Det betyr at systemet kan bli tregt når du bruker harddisk og DVD samtidig.

Er også litt skeptisk til SIS chipsets, greit de er billige, men generelt en del tregere. Kutt CD brenneren og bruk litt ekstra på et P35 basert hovedkort. Foreksempel dette: https://prisguiden.no/product.php?productId=71581

Det har litt flere gadgets en SIS kortet.

Lenke til kommentar
Ehhh...trenger du virkelig både CD og DVD brenner? DVD brenneren klarer nemlig også å brenne CD'er.

Du bør nok også tenke på en SATA harddisk. Du har nemlig bare en PATA (ULTRADMA 100/66/33) kontakt på hovedkortet. Selv om det går an å ha to drev på den (HDD og DVD) er det ikke til å anbefale, da de må dele på båndbredden. Det betyr at systemet kan bli tregt når du bruker harddisk og DVD samtidig.

Er også litt skeptisk til SIS chipsets, greit de er billige, men generelt en del tregere. Kutt CD brenneren og bruk litt ekstra på et P35 basert hovedkort. Foreksempel dette: https://prisguiden.no/product.php?productId=71581

Det har litt flere gadgets en SIS kortet.

Javel,men kan ikke du sette opp en liste for meg a?

Lenke til kommentar

Produkt Antall Pris/stk. Rimeligste forhandler Linjesum

Asus DRW-1814BL 279,- NetOnNet 279,- Slett

Deltaco LA-119 med strømforsyning 349,- NetOnNet 349,- Slett

Gigabyte GA-P35-DS3 654,- Meeter.no 654,- Slett

Hitachi Deskstar T7K160 160 GB S-ATA 350,- shg.no 350,- Slett

Inno3D GeForce 8500 GT 512 MB 609,- shg.no 609,- Slett

Kingston ValueRAM DDR2-533 ECC 2GB 346,- Stretto.no 346,- Slett

Microsoft Wireless Optical Desktop 2.0 401,- PCutstyr.no 401,- Slett

Samsung SpinPoint T166 400 GB SATA 629,- NetOnNet 629,- Slett

SilenX 60mm iXtrema PRO IXP-34-16 100,- Vendur.no 100,- Slett

ViewSonic E70fSB 891,- Amentio 891,- Slett

Rimeligste totalsum 4608,-

Dette a?

Endret av data-nerd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...