Zupermartin Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hallo Har et litt merkelig problem her som jeg håper noen av dere kan hjelpe meg med. For en tid siden kjøpte jeg meg ett Logitech Webcam, som jeg ikke husker navnet på i farta, men det spiller ingen rolle. Når webkameraet står koblet i PC-en når den starter opp, så stopper oppstarten opp rett før lastinga av windows. Hvis jeg tar webkameraet ut og starter om PC-en, så starter den helt normalt. Jeg tenkte først at USB-utgangene ikke klarer å levere nok strøm, så derfor kjøpte jeg meg en USB-hub med ekstern strømforsyning, men har fortsatt problemer med å starte opp PC-en når webkameraet står i. Kameraet fungerer helt fint når PC-en først er startet opp, men jeg synes det er litt tungtvindt og måtte koble fra og til kameraet hver gang jeg starter PC-en. Er det noen som har hatt lignende problem? Mvh Martin Lenke til kommentar
Charlotte90 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hei Ei venninne av meg hadde akkurat samme problem, hun fant aldri ut hvordan hun skulle fikse det, så hun kjøpte nytt wabcamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå