dudley.no Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Skulle ikke denne vært ute nå? Likte de 2 forrige i serien og vil spille denne også. Endret 7. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Spillet har mildt sagt fått slakt. Ventet på det jeg også, men etter å ha lest alle slaktene lar jeg være. Grafikken er pen, men det er alt. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Bestemora mi bruker google flittigere en deg. Det går da mye fortere å søke opp spillet i google enn å spørre på et forum? The game was released on 14 November 2007. Forøvrig vet jeg at utviklerne av spillet har masse skit-spill under beltet. Conan på Xbox, blandt annet. Et av de darrigste og dårligste moderne spill jeg har spilt. Endret 7. desember 2007 av Lande Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) fjernet Endret 7. desember 2007 av dudley.no Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 ikke inntressert i pc versjonen selv om den sikkert er ganske lik på konsoll..... Kunne sikkert søkt men er for lat til det etter en lang arbeidsuke. Lenke til kommentar
perkforr Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ifølge gamer.no er det release dato idag 07.12.07. http://gamer.no/dates.php?platform=Xbox+360 Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvorfor kunne dem ikke bare lagd en remake av 1'ern.... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Er dette spille noe å anbefale eller? Jeg sitter her å vurdere om å importere det Lenke til kommentar
Shot_at_dawn Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det er kanksje det mest skuffende spillet jeg har spilt på xbox 360.. Grafikken er tilogmed dårligere enn hva som er på trailerne.. Eneste som er fett er at man kan skyte av armer og ben hehe... Jeg solgte det for 50 spenn og en bandleie.. Så mye var det verdt for meg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Spillet har fått slakt over hele linja, så jeg ville anbefale å unngå dette. Det finnes ganske mange andre titler som er verdt å bruke penger på i stedet. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg