Gromit Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Supertilbud er også ofte rene støttesalg fra leverandøren (:les Microsoft) siden det faktisk pågår en konsollkrig iom at PS3 har fått nedsatt pris på den nye versjonen. Lenke til kommentar
hernar Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Ringte inn for å etterlyse xboxen min i går. Kranglet først en god stund med en fra kundeservice. Han hevdet at de ikke hadde noe dato for når de ville få nye konsoller på lager, og at dette ville ta laaaaaaang tid. Derfor hadde de for min skyld gitt meg pengene tilbake sånn at jeg kunne kjøpe konsollen et annet sted. Jeg holdt hardt på at det ikke er noe bedriften kan bestemme. Bedrifter har IKKE angrerett. Et salg er bindende. Fyren gav seg ikke. Da ba jeg om et pristilbud på xbox premium uten hdmi. Det kunne han ikke lage, men han fortalt at flere hadde blitt tilbydt den til ca 1900 pga tilbudet. Ble satt til salg. Da spurte jeg om når de fikk xbox 360 premium med HDMI på lager. Fyren mente de allerede hadde fått en forsendelse som ventet på å bli registrert inn. Han gikk så for å sjekke dette. Da bekreftet han at de hadde fått dem. Jeg forlangte selvsagt å få en tilsendt. Nå har de altså laget et ordrebekreftelse til meg. Jeg venter i spenning. 28 dager forsinket.. Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Ringte inn for å etterlyse xboxen min i går. Kranglet først en god stund med en fra kundeservice. Han hevdet at de ikke hadde noe dato for når de ville få nye konsoller på lager, og at dette ville ta laaaaaaang tid. Derfor hadde de for min skyld gitt meg pengene tilbake sånn at jeg kunne kjøpe konsollen et annet sted. Jeg holdt hardt på at det ikke er noe bedriften kan bestemme. Bedrifter har IKKE angrerett. Et salg er bindende. Fyren gav seg ikke. Da ba jeg om et pristilbud på xbox premium uten hdmi. Det kunne han ikke lage, men han fortalt at flere hadde blitt tilbydt den til ca 1900 pga tilbudet. Ble satt til salg. Da spurte jeg om når de fikk xbox 360 premium med HDMI på lager. Fyren mente de allerede hadde fått en forsendelse som ventet på å bli registrert inn. Han gikk så for å sjekke dette. Da bekreftet han at de hadde fått dem. Jeg forlangte selvsagt å få en tilsendt. Nå har de altså laget et ordrebekreftelse til meg. Jeg venter i spenning. 28 dager forsinket.. At Netshop klarer å selge et produkt de ikke har er kritikkverdig, men jeg må si det er rimelig gnålete å kreve produktet i ukevis etter at butikken har sagt de ikke har det. Tydeligvis for sterkt forbrukervern. Er prisen så ekstremt bra at du ikke klarer å kjøpe produktet noe annet sted? Lenke til kommentar
hernar Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg krever selvsagt det jeg har rett på. Jeg har ikke på noe tidspunkt fått vite at de har sendt meg penger i retur. Faktisk har jeg ikke fått noe tilbakemelding i det heletatt. Da er det ikke på noe måte rart at jeg ringer dem for å høre hvordan det går med retursaken min. Når jeg likevel må vente krever jeg selvsagt varen når de er den billigste prisen jeg kan oppnå på nåværende tidspunkt for den varen jeg vil ha Lenke til kommentar
bmwkurt Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Detter er bare skikelig dårlig fra Netshop, vi har alle her inngått en klar avtale om kjøp av XBOX 360 m /HDMI. Netshop har hatt flere dårlige unnskyldninger unnerveis, men lovet for ca. 20 dager siden at de skulle levere Xboxen senest til jul At de fortsatt 28 dager etter det profilerte julekalendertilbudet ikke har ordnet opp og sendt ut de betalte varene er svært svakt av en sk. seriøs nettbutikk. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Detter er bare skikelig dårlig fra Netshop, vi har alle her inngått en klar avtale om kjøp av XBOX 360 m /HDMI. Netshop har hatt flere dårlige unnskyldninger unnerveis, men lovet for ca. 20 dager siden at de skulle levere Xboxen senest til jul At de fortsatt 28 dager etter det profilerte julekalendertilbudet ikke har ordnet opp og sendt ut de betalte varene er svært svakt av en sk. seriøs nettbutikk. Uten at jeg kjenner saken veldig godt vet jeg derimot at det ikke er veldig lett å oppdrive Xbox. Jobber selv i en butikk og vi har mått "hamstre" inn for å hatt nok i julesalget. (les: flere ukers leveringstid før vi fikk våres) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Enkel løsning: Få pengene igjen fra netshop, kjøp xbox360 MED hdmi hos en annen butikk som DEKNINGSKJØP, og krev mellomlegget betalt tilbake fra netshop. Så lenge de ikke klarer å rydde opp selv innen rimelig tid er dette faktisk noe man har hjemmel til. Lenke til kommentar
joebush Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Har selv hatt omleveringen registrert siden den 13.12, men forventet dato 28.12. Vi får se hva som skjer kommende uke, men satser på at riktig vare nå blir sendt. Lenke til kommentar
hernar Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Enkel løsning: Få pengene igjen fra netshop, kjøp xbox360 MED hdmi hos en annen butikk som DEKNINGSKJØP, og krev mellomlegget betalt tilbake fra netshop. Så lenge de ikke klarer å rydde opp selv innen rimelig tid er dette faktisk noe man har hjemmel til. Jeg nevnte muligheten for dekningskjøp. Det var i følge dem ikke noe jeg hadde rett på. De brukte ordene "Sånn velger vi å ikke gjøre det" veldig mye. Tragisk dårlig at den løsningen kundeservicen deres insisterer på er å returnere pengene for selve xboxen. Hvertfall når det da viser seg at de har den på lager. Min er bekreftet innlevert i dag. Regner med å få den på lørdag, hvis vi nå har fått tilbake normal postgang etter julen. Endret 2. januar 2008 av hernar Lenke til kommentar
Lajdden Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Da er xboxen min på vei. Denne gang med HDMI. Selv om det ble en jul uten spilling må jeg vel si meg fornøyd med måten Netshop har løst dette for meg. Lenke til kommentar
joebush Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Har nå logget meg inn og ser at min også er på vei. Lenke til kommentar
joebush Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Pakka kom i dag, og med HDMI logo på esken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå