Happydevil Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Eller fikk jeg? Når jeg kjøpte en data hos komplett for ca 8000kr fikk jeg ikke garanti eller er det sånn at garantien ligger på kontoen på komplett.no? Trenger hjelp med dette. Endret 7. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det skal ligge inne på deres konto at du har handlet varer hos dem og da ligger jo garantien under navnet. Men viss de har solgt deg uten å lagt deg inn så er det deres feil, men igjenn så har du jo ingen bevis på du har kjøpt den hos dem eller har du? Regner med at de har garantien din ja. Not to worry Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hva mener du? Kvitteringen er garantibeviset ditt, har du kvittering, har du garanti. Den skal ligge i pakka. Det skal ligge inne på deres konto at du har handlet varer hos dem og da ligger jo garantien under navnet. Men viss de har solgt deg uten å lagt deg inn så er det deres feil, men igjenn så har du jo ingen bevis på du har kjøpt den hos dem eller har du? Det er kundens ansvar å ta vare på kvitteringen, butikker som lagrer kundedata gjør det for sin egen del, og hvis de søker opp kunder som har mistet kvittering (som alle butikker gjør) er det kun service fra butikkens side. Klarer de ikke finne frem kvitteringen til kunden, er det bare kundens problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå