Gjest Gutt15 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hallo! Jeg er en gutt på 15 år, og den 12.des er det juleball, jeg vil gjerne invitere ei jente jeg liker, men liker ikke den face2face-greia! Gjør det noe om jeg spør over Msn, eller blir det dumt? Btw: Har ingen mulighet til å spørre face2face siden jeg må spørre i dag! Hilsen Meg! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hallo! Jeg er en gutt på 15 år, og den 12.des er det juleball, jeg vil gjerne invitere ei jente jeg liker, men liker ikke den face2face-greia! Gjør det noe om jeg spør over Msn, eller blir det dumt? Btw: Har ingen mulighet til å spørre face2face siden jeg må spørre i dag! Hilsen Meg! Hva med å bare stikke over til henne, eller bor dere så langt unna hverandre at du umulig kan reiste dit hun bor på en kveld? Hvis du ikke kan spørre ansikt til ansikt så ville jeg sagt telefon i det minste. Da mener jeg ringe, ikke sende SMS. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 RING. En gang til: RING. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ring! Fort før noen andre ringer ho! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ikke ring og dra den der "Hei .. eh, vil du være med?" osv. Få gang en samtale, tilfeldigvis kom innpå juleball-saken og SÅ inviterer du henne med. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Om du absolutt ikke klarer å ringe eller ta det face2face så er det jo bedre å ta det over msn enn å ikke spørre da. Men jeg anbefaler deg å prøve face2face Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 ring.. ring.. hvis ikke er vel msn ok.. Lenke til kommentar
Gjest Gutt_15 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Satser på telefonen jeg! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Et stk. innlegg slettet pga. brudd på reglene for gjesteposting. MVH KVTL Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ring, men husk å fortell oss hvordan det gjekk også da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå